کد خبر: 988701
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان گلپایگان :
حجت الاسلام نصیرالاسلام گفت :بازسازی امامزاده میرمعصوم شهرستان گلپایگان تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه به ارزش ده میلیارد ریال توسط خیرین شروع گردیده است.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین ازاصفهان ،به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام نصیرالاسلام گفت : عملیات بازسازی ساختمان بقعه متبرکه و تربت خانه امامزاده میرمعصوم (ع )روستای سراور شهرستان گلپایگان توسط خیرین از جمله خیربقعه ساز آقای مرتضی جوهری و تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان به ارزش ده میلیارد ریال شروع گردیده است.

وی افزود:ساختمان قدیمی این بقعه متبرکه به ابعاد تقریبی ۲۰مترمربع قدیمی و کوچک بوده و جوابگوی انتظارات همجواران و زائرین عزیز را نداشت بنابراین با پیگیری های انجام شده و مساعدت های خیر بزرگوار آقای مرتضی جوهری تصمیم بر این شد که ساختمان این امامزاده توسعه یابد

نصیر الاسلام اذعان داشت: : با توجه به  زمین موجود ازجمله  صحن و قبرستان موجود روستا مقرر شد ساختمان این بقعه متبرکه حداقل به ابعاد ۴۰۰مترمربع نوسازی و ساخته شود.

این مقام مسئول  در ادامه خاطر نشان کرد دراین طرح که گنبد و گلدسته و پارکینگ نیز در نظر گرفته شده  در قالب هنر ایرانی اسلامی و با هزینه ای حداقل بالغ بر ده  میلیارد ریال هزینه می گردد که بخش اعظمی از آن توسط آقای جوهری تامین و امیدواریم تا دوسال آینده به بهره برداری کامل برسد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان گلپایگان گفت توسعه این بقعه متبرکه نقش بسزایی در شکوفایی امور فرهنگی و اقتصادی منطقه و روستای سراور خواهد داشت.

وی ابرازکرد: امید است  باکمک اهالی و خیرین در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد و رونق امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این منطقه به محوریت امامزادگان منطقه باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر