کد خبر: 988628
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

یکی از اجزا ضروری و لاینفک هر خانه، اداره، سازمان و هر مکان دیگری چه مسکونی ، چه سازمانی ، اداری یا هرگونه ساختمان دیگر روشویی است . روشویی ها از جمله سیستم های ساده ای هستند که ما آنها را جزو بدیهی ترین اقلام یک ساختمان به حساب می آوریم . اما آیا هیچ گاه ، زمان خرید روشویی به کیفیت آن دقت کرده اید؟ آیا برای اینکه زیباترین تناسب محیطی را در سرویس بهداشتی یا هر مکان دیگری که به این سیستم نیاز داشته باشد ، در نظر گرفته اید و یا تنها در پی این بوده اید که لاکچری ترین انواع آن را برای خود تهیه نمایید؟

شرکت بسیار بزرگ ما از معدود مرکز پخش روشویی ، از طریق خرید آنلاین روشویی در کشور است که بهترین و متنوع ترین انواع این سیستم به ظاهر ساده را در اختیار شما می گذارد . در گالری بزرگ ما می توانید ، بدون مراجعه به مرکز و تنها از طریق وب سایت فروش اینترنتی مرکز معتبر ما، به مدرن ترین، نوین ترین، به روز ترین و مناسب ترین انواع روشویی های حال حاضر در کشور و بر اساس طرح های بسیار زیبای امروزی جهان دسترسی داشته باشید .

از طریق خرید مجازی روشویی از وب سایت ما علاوه بر اینکه می توانید بهترین کیفیت ها و متنوع ترین طرح های این سیستم را تهیه نمایید، امکان این را خواهید داشت که در هر نقطه از کشور، در کمترین زمان و هزینه ی ارسال ، زیباترین طرح های این سیستم را به هر میزان و مقدار ، بنا بر نوع نیازتان در اختیار داشته باشید .

نکاتی در مورد روشویی :

یکی از باورهای غلط ما، درباره ی روشویی ها این است که گمان می کنیم معیار اصلی در انتخاب یک سیستم این چنینی، لاکچری بودن و زیبا بودن آن و همچنین استفاده از آن تنها برای شست و شوی دست و صورت است . در حالی که این باور غلط ، سبب می گردد تا از اهمیت زیاد مزایای دیگر این سیستم ها غافل شویم .

در حقیقت روشویی ها نه تنها برای استفاده جهت شست و شوی دست و صورت، بلکه یکی از مهم ترین سیستم های محیطی ساختمان است، که علیرغم جای گیری این سیستم در رده ی اقلام بهداشتی ، اهمیت بسزایی در طراحی و راحتی دکوراسیون داخلی ساختمان و همچنین جلوگیری از آلرژینه شده فضای محدود و بسته ی ساختمان و همینطور تهویه ی موثر توالت ( چه فرنگی و چه ایرانی) دارد .

با انتخاب یک روشویی دستشویی با طراحی مناسب ، و تناسب آن با اندازه ی رختکن یا سرویس بهداشتی ، می توانید زیبایی بصری و همینطور بهره گیری از بسیاری دیگر از وسایل و ملزومات از قبیل محل مناسب جهت لوازم حمام و اصلاح صورت، و دیگر موارد این چنینی را در قالب یک روشویی مدرن در اختیار داشته باشید .

همچنین نکته ی فوق العاده مهم دیگر درباره ی روشویی ها این است که در اغلب قریب به اتفاق موارد، لوله کشی این سیستم ها با لوله کشی توالت ، مشترک است. به همین دلیل هنگامی که شما از روشویی استفاده می نمایید میزان آب و مواد شوینده ی استفاده شده در این سیستم ها، با سرعت و غلظت و دِبی یا حجم مناسبی وارد لوله کشی مشترک با توالت می گردد و علاوه بر این که بدین وسیله ، سبب ضد عفونی شدن آن بخش می گردد؛ حجم آبی که به لوله ها وارد می گردد ، سبب می شود که از گرفتگی توالت در دراز مدت ، جلوگیری شود .

شرکت بسیار بزرگ ما در این حوزه از طریق خرید آنلاین روشویی این امکان را برای شما هم میهنان عزیز فراهم آورده است که ضمن خرید روشویی های بسیار مدرن بر اساس آخرین مدل های جهانی، هر مقدار از این سیستم را به صورت عمده و یا خرده در هر مکان از کشور در اختیار داشته باشید و همچنین با مشاوره ای که می توانید از کارشناسان خبره ی ما بگیرید، بهترین و به روز ترین روشویی های کابینتی را تهیه نمایید .

منبع : وب سایت فروشگاه لوازم ساختمانی پخش تهران

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار