کد خبر: 987296
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان‌های سراب، میانه، عجب‌شیر، ملکان، اهر و هوراند طی 48 ساعت گذشته پنج تن مادر باردار و بیمار بدحال را در برف و کولاک شدید با موفقیت به نزدیک‌ترین مراکز درمانی انتقال دادند .

به دنبال ورود سامانه بارشی به استان و ایجاد راه‌بندان در محورهای روستایی استان آذربایجان‌شرقی، نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی علاوه بر امدادرسانی به حوادث جاده‌ای با کمک نیروهای اورژانس و راهداری  نسبت به انتقال مادران باردار و بیماران بدحال از مناطق روستایی به بیمارستان‌ها اقدام کردند.

عملیات ۵ ساعته نجات موفق مادر باردار روستایی در شهرستان سراب

حوالی ساعت ۱۱ صبح دیروز به‌دنبال اعلام اورژانس و در خواست مدیریت بحران فرمانداری شهرستان سراب مبنی بر امدادرسانی به مادر بارداری در روستای دمیرچی، بلافاصله تیم امدادی پایگاه امداد جاده‌ای شهید اباذری بهرمان به روستای دمیرچی واقع در جاده سراب، تبریز اعزام و با وجود برف و کولاک شدید و صعب‌العبور بودن محور فرعی روستا با کمک نیروهای راهداری موفق شدند، مادر باردار را به سلامتی جهت ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سراب انتقال دهند.

این عملیات راس ساعت ۱۱ صبح شروع و حوالی ساعت ۳۰ : ۱۶ بعد از ۵ ساعت با موفقیت پایان یافت 

نجات مادر باردار  اهل روستای انگیز سراب

روز یکشنبه ۲۹دی‌ماه ۹۸ حوالی ساعت ۲۰:۰۰ به‌دنبال اعلام اورژانس و در خواست مدیریت بحران فرمانداری شهرستان سراب مبنی بر امدادرسانی به مادر بارداری در روستای انگیز، بلافاصله تیم امدادی پایگاه امداد جاده‌ای شهید اباذری بهرمان جمعیت هلال احمر شهرستان سراب با همکاری عوامل اورژانس به روستای انگیز اعزام و با وجود برف و کولاک شدید و صعب‌العبور بودن محور فرعی روستا موفق شدند مادر باردار را طی یک عملیات امدادی سه ساعته به سلامتی جهت ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سراب انتقال دهند.

 این عملیات راس ساعت۲۰ شروع و حوالی ساعت  ۲۳ بعد از ۳ ساعت با موفقیت پایان یافت.

نجات یک خانم بدحال  از برف و کولاک شدید در روستای سرخه حصار میانه

روز یکشنبه 28 دی‌ماه 98  برابر گزارش دریافتی از مدیریت بحران شهرستان میانه مبنی بر بدحالی خانمی در روستای سرخه حصار، بلافاصله نجاتگران تیم عملیاتی پایگاه امدادی پل دختر یادمان شهید امیر صالحی جمعیت هلال احمر شهرستان میانه حوالی ساعت 18  با وجود برف و کولاک شدید به محل روستا  اعزام شدند.

نجاتگران بعد از طی مسیر صعب‌العبور در برف و کولاک شدید موفق شدند خود را به روستا رسانده و بعد از تثبیت وضعیت  بیمار نسبت به انتقال وی به بیمارستان برکت امام خمینی (ره) اقدام کنند.

این عملیات بعد از 2 و نیم  ساعت حوالی ۲۰.۳۰ با موفقیت به پایان رسید.

نجات 2 بیمار بدحال و خودرو گرفتار در برف  در روستاهای دستجرد-بالوجه - چرن میانه

همچنین برابر گزارش دریافتی از eoc و مدیریت بحران شهرستان میانه روز یکشنبه 29 دی‌ماه 98 حوالی  ساعت 12 ظهر الی 10 شب نجاتگران پایگاه شهید احمدی‌روشن عجمی میانه توانسند دو بیمار در  روستاهای دستجرد - چرن و یک خودور گیر کرده در روستای بالوجه را در برف و کولاک شدید نجات دهند.

نجات مادر باردار در روستای تازه‌کند حوری‌لر شهرستان ملکان

نجاتگران پایگاه امدادی حسین‌آباد جمعیت هلال احمر شهرستان ملکان روز یکشنبه 29 دی‌ماه 98 حوالی ساعت 15 و سی دقیقه و به‌دنبال اعلام فرمانداری مبنی بر بدحالی مادر بارداری در روستای حوری‌لر، بلافاصله تیم عملیاتی حاضر در پایگاه به روستای حوری‌لر اعزام و بعد از تثبیت اولیه حال مادر باردار نسبت به انتقال وی به مرکز درمانی اقدام کردند.

امدادرسانی به مادر باردار در روستای تدرق  شهرستان عجب‌شیر

نجاتگران پایگاه امدادی شهید مراثی جمعیت هلال احمر شهرستان عجب‌شیر، روز شنبه 28 دی‌ماه حوالی ساعت 2 و 45 بامداد صبح  به‌دنبال اعلام اپراتور اورژانس مبنی بر نیاز به امدادرسانی به مادر باردار بدحالی در روستای تدرق، بلافاصله به روستا اعزام و نسبت به انتقال مادر باردار به بیمارستان امام خمینی (ره ) عجب‌شیر اقدام کردند. این عملیات بعد از چهار ساعت در ساعت 6 و سی دقیقه صبح با موفقیت به پایان رسید.

انتقال موفقیت آمیز مادر باردار  روستایی  شهرستان هوراند

نجاتگران پایگاه امدادی شهید محمود جوادی جمعیت هلال احمر اهر شهرستان هوراند، روز  یکشنبه 29 دی‌ماه 98، حوالی ساعت سی و پنج دقیقه  بامداد برابر اطلاع اورژانس  به  روستای حوریدرق از توابع بخش مرکزی شهرستان هوراند  اعزام و بعد از طی محور فرعی در برف و کولاک به روستا رسیده و بعد از تثبیت وضعیت بیمار نسبت به انتقال وی به محور اصلی کرده و در جاده اصلی به آمبولانس نیروهای اورژانس سامبوران  جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر