کد خبر: 987035
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
اعضای یک باند فریبکار که با فروش ذخایر معدن شن و ماسه در شهرستان ساوجبلاغ پول میلیاردی به جیب زده‌بودند، بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس‌آگاهی ساوجبلاغ از یک معدن تولید شن و ماسه درباره فروش تولیدات آن به صورت مخفیانه و کسب درآمد‌های میلیاردی رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس‌آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه به سرنخ‌هایی در خصوص همکاری تعدادی از کارکنان این معدن و فروش روزانه مقداری شن و ماسه، بدون درج در سوابق اداری و کلاهبرداری به مبلغ ۵ میلیارد‌تومان رسیدند. در مرحله بعد، تحقیقات در خصوص چگونگی فروش محصولات، بررسی پرونده‌های بایگانی و ثبت و صدور کالا آغاز شد و در این رابطه سه‌نفر از کارکنانی که متوجه شدند، موضوع کلاهبرداری برملا شده و تحت تعقیب پلیس هستند در روستا‌های اطراف ساوجبلاغ مخفی شده و قصد داشتند در یک فرصت مناسب به خارج از کشور متواری شوند که دستگیر و به پلیس‌آگاهی منتقل شدند. متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری از معدن شدند، اما در مواجهه با مستندات موجود اقرار کردند که به صورت روزانه اقدام به فروش بار از شرکت به نفع خود کرده و از این طریق درآمد‌های نامشروع به دست می‌آوردند.

سردار محمدیان یادآور شد: متهمان در این مدت، با مبالغ حاصل از فروش شن و ماسه اقدام به خرید خودرو و خانه‌های گرانقیمت در شهرستان ساوجبلاغ کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از جرائم مربوط به کلاهبرداری، صاحبان شرکت‌ها و مراکز تجاری، همواره بر مراودات مالی شرکت خود نظارت داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار