کد خبر: 986902
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ۸ بهمن ماه را به عنوان تاریخ جدید برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اعلام کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : بر این اساس روز سه شنبه مصادف با ۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ صبح مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
۱۱ کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی در این انتخابات به رقابت خواهند پرداخت تا برای ۴ سال آینده بر کرسی ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی تکیه بزنند.
اسامی کاندید‌های تایید صلاحیت شده توسط وزارت ورزش و جوانان به شرح ذیل است.

۱- سید عباس احمد پناهی
۲- محسن احمدی
۳- عباسعلی اکبری
۴- یوسف بهتری
۵- علیرضا خسروی
۶- فرهنگ شادنیا
۷- رضا شیرین آبادی فراهانی
۸- منصور عبدی
۹- علی غفاری
۱۰- محمد نوحی
۱۱- افشین هادی چگینی

انتخابات رزمی در حالی ۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد که با نگاهی به اسامی کاندیدا‌ها خیلی سخت نیست که نفرات مدعی و شناخته شده را از بین این ۱۱ نفر در بیاوریم.
تنها موردی که جای سوال و اشکال باقی گذاشته تحرکات یکی از کاندیدا‌های کم نام و نشان است که با چسباندن خود به یکی از نمایندگان فعلی مجلس می‌خواهد وانمود کند که پایگاه محکمی در جمع بالادستی دارد، ولی از شانس بد وی رد صلاحیت نماینده فعلی و مورد نظر از سوی شورای نگهبان تمام داشته‌ها و کاشته‌ها را بر باد داده است.
البته اعضای مجمع رزمی و بخصوص روسای هیات‌ها در حال حاضر گول این جور بازی‌ها را نمی‌خورند چه اینکه آن‌ها می‌دانند دوره این بازی‌ها به سر آمده و پست ریاست فدراسیون باید به فردی برسد که اینکاره باشد و از جنس همین کار و دارای نفوذ و سابقه اجرایی.

سابقه اجرایی در ورزش با همه جا متفاوت است چه اینکه ورزش را نمی‌توان با مقررات خشک اداری به پیش برد و فردی که رییس فدراسیون می‌شود باید با ورزشکار و مربی و داور و ریییس هیات، خبرنگار و مسئولین بالادستی و همه افراد درگیر در ورزش و در آن رشته ورزشی تعامل داشته باشد.

از طرفی نباید ذره بین برداشت و دنبال سوابق گشت که فلانی از کجا آمده و کجا بوده و چیکاره است. رییس فدراسیون رزمی باید آنقدر نام آشنای این ورزش باشد که تا اسمش می‌آید به گوش همه خانواده رزمی آشنا باشد.
 
وزارت ورزش البته در چند انتخابات اخیر کامالا بیطرفی خود را حفظ کرده و با وجودی که به اعتقاد ما باید گزینه ایی که انتخاب می‌شود با سیاست‌های وزارت و کمیته همخوانی داشته باشد تا برابر هزینه و بودجه‌ای که صرف می‌شود از مدیریت آنهم انتظار داشته باشد.

اکنون با این توضیح بفرمایید در بین کاندیدا‌های فوق کدام گزینه می‌تواند این خصوصیات را داشته باشد.
مدیری که جوان است، تحصیلکرده است، وزارت ورزش حرفش را سند قرار می‌دهد نه اینکه جار بزند او را می‌خواهیم، جامعه رزمی او ر ا بشناسد امتحانش را پس داده باشد و هرجا مدیریت کرده کارنامه‌ای روشن برجای گذاشته است.

برای خانواده رزمی خیلی دشوار نیست که بخواهد نام او را از بین این ۱۱ نفر در بیاورد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار