کد خبر: 986509
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
فرماندار مرند خاطرنشان کرد: ساخت فرد و اجتماع شعار اصلی گام دوم انقلاب بوده و هدف اصلی آن، توسعه کشور و ساخت آینده ای بهتر است.

داود گرشاسبی در مراسمی به مناسبت آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش در محل هنرستان کاردانش راشدی اظهار داشت: هدف اصلی از تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، ساخت انسان و جامعه است و آموزش و پرورش در این راستا نقش اساسی دارد.
وی با اشاره به توسعه کشورهای غربی گفت: رفتار سازمانی و نگاه حمایتی از مواردی است که کشورهای غربی توانسته اند از طریق آن به توسعه برسند و ما نیز باید قاعده ها را توسط گروههای هدف به پیش ببریم.
گرشاسبی با بیان اینکه نسل جوان باید در برنامه ریزی برای آینده بهتر همراه با توسعه نقش داشته باشند، اضافه کرد: این نسل باید با برنامه به سمت توسعه حرکت کرده و در این راستا برنامه ریزی توسط جوانان صورت گیرد.
وی ادامه داد : توجه به منافع ملی، توسعه و پیشرفت کشور باید بیشتر مورد توجه نسل جوان قرار گیرد.
فرماندار مرند در ادامه به ضرورت ایجاد رابطه صحیح بین نسل جوان و اولیاء اشاره کرد و گفت: اگر تحولی ایجاد شود بر اساس خواسته های جوانان باشد و جوانان باید سعی کنند از اولیاء خود کمک بگیرند تا گسستی در بین نسل جوان و خانواده ایجاد نشود.
وی افزود: ساخت نسل، بهترین مسیر برای توسعه کشور است و این مسیر با رابطه صحیح و منطقی بین اولیاء و نسل جوان می تواند بهتر شکل بگیرد.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به کشور باید در باور و تربیت نسل بوده و تقویت رابطه با اولیاء و اجتماع در برنامه های آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی اظهار کرد: محور توسعه انسان است و اگر بتوانیم انسان اجتماعی سالم تربیت کنیم توانسته ایم به هدف خود در توسعه برسیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر