کد خبر: 986463
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰
مرگ مشکوک دختر ۱۹‌ساله در پارک لاله، سوختگی مرگبار پسر ۲۴‌ساله در پارک قیطریه، مرگ آتشین زن جوان هنگام درست کردن غذا، مرگ زن ۴۱‌ساله هنگام عمل جراحی گردن، گازگرفتگی مرد ۵۰‌ساله داخل خودرواش و مرگ مشکوک مرد میانسال به خاطر آسیب دیدن پایش شش پرونده‌ای است که به تازگی مأموران پلیس تحقیقات خود را درباره آن‌ها آغاز کرده‌اند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، اولین و دومین حادثه‌ای که روز دوشنبه بیست و سوم دی‌ماه به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی خبر داده شد از سوی مأموران کلانتری‌۱۴۵ ونک در ساعت‌۱۱:۲۱ اعلام شد. مأموران کلانتری در فاصله یک‌دقیقه مرگ مشکوک زن و پسر جوانی را که در دو حادثه جداگانه بر اثر سوختگی به کام مرگ رفته‌بودند گزارش کردند.

پس از اعلام این خبر بررسی‌های تیم‌جنایی نشان داد چند روز قبل زن‌۳۶ ساله‌ای اهل شهرستان نهاوند هنگام درست کردن غذا دچار سوختگی و برای درمان به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل می‌شود، اما در نهایت به خاطر شدت سوختگی به کام مرگ می‌رود. همچنین مشخص شد در حادثه دیگری پسر ۲۴‌ساله‌ای پس از اینکه به دلایل نامعلومی در پارک قیطریه دچار سوختگی می‌شود، خودش را به سختی به در خانه‌شان در همان حوالی می‌رساند که پس از انتقال به بیمارستان مطهری فوت می‌کند. سومین حادثه را ساعت‌۱۲:۳۸ مأموران کلانتری‌۱۳۷ نصر گزارش کردند که معلوم شد زن ۴۱‌ساله‌ای هنگام عمل جراحی گردن در بیمارستانی به طرز مرموزی به کام مرگ رفته‌است. چهارمین حادثه هم مرگ مشکوک مرد ۵۹‌ساله‌ای بود که مأموران کلانتری‌۱۰۱ تجریش اعلام کردند وی در دماوند پس از سر خوردن روی زمین پایش آسیب می‌بیند و به سبب همین حادثه در بیمارستان فوت می‌کند. پنجمین حادثه مربوط به مرگ مشکوک مرد ۵۰‌ساله‌ای بود که مأموران کلانتری‌۱۰۲ پاسداران اعلام کردند، وی به خاطر روشن کردن پیک‌نیک داخل خودرواش دچار خفگی شده است. آخرین حادثه روز دوشنبه را مأموران کلانتری‌۱۴۸ انقلاب به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی اطلاع دادند. مأموران اعلام کردند دختر‌۱۹‌ساله‌ای به طرز مرموزی فوت کرده‌است. بررسی‌های مأموران نشان داد دختر ۱۹‌ساله که آرزو نام داشت هنگام تفریح در پارک لاله ناگهان حالش بد می‌شود که پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند. تحقیقات درباره این حادثه‌ها از سوی مأموران ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار