کد خبر: 986062
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر پنج جاده اصلی در شمال و جنوب استان مه ‌آلود بوده و عبور از آنها با اقدامات ایمنی میسر است.

ارسلان شکری در خصوص آخرین وضعیت راه ‌های آذربایجان غربی اظهار داشت: هم اکنون با توجه به شرایط جوی استان بیشتر محورهای استان از جمله محور سردشت به مهاباد (گردنه زمزیران) به علت کولاک شدید و عدم دید افقی مه آلود بوده و بدون تجهیزات ایمنی عبور از این محور امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: همچنین محورهای خوی – ماکو در شمال استان و پیرانشهر – تمرچین، مهاباد – میاندوآب، پیرانشهر – سردشت و میاندوآب – شاهین دژ نیز مه آلود است ولی تردد در همه محورهای استان در جریان است.

شکری با اشاره به انجام و تداوم برف روبی و فعالیت راهداران در جاده‌های استان افزود: یخبندان و بارش متناوب برف در جاده‌های استان دور از انتظار نیست و باید استفاده از وسایل گرم در خودروها مورد توجه جدی رانندگان باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به گزارش هواشناسی استان مبنی بر عبور سامانه بارشی زودگذر از امروز در استان گفت: مسافران و افرادی که قصد تردد از جاده‌های استان را دارند آخرین وضعیت را از مدیریت راه‌ های استان پیگیر باشند.

شکری بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: لازم است رانندگان از تردد غیرضروری در محور های مواصلاتی استان خودداری کنند و در صورت ورود به جاده‌ها، خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون با تلاش شبانه روزی راهداران، کلیه راه‌های اصلی، شریانی، غیر شریانی فرعی و روستایی باز و تردد در جریان است از مردم خواست با توجه به توصیه‌ های هواشناسی و مدیریت راه‌ها در سپری کردن زمستانی بدون حادثه مشارکت داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر