کد خبر: 985698
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران ضمن قدردانی از حضور حماسی میلیون‌ها نفر از مردم قدرشناس ایران در تشییع با شکوه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این تشییع با شکوه را رفراندومی برای مقاومت در منطقه دانست.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران اظهارداشت: سردار سلیمانی با جامعه ما چه کرد و چه قیامتی بر پا شد، ۴۰ سال مجاهدت به خصوص در منطقه مقاومت و این شهید عزیز که به تعبیر رهبر معظم انقلاب شجاعت را با تدبیر در هم آمیخته بود و همه را در خدمت اخلاص به پروردگار متعال به میدان آورده بود. وی افزود: نتیجه اقدامات سردار سلیمانی عقیم کردن توطئه‌های استکبار در منطقه و پاکسازی داعش و ارتقای امنیت در منطقه و فرهنگ مقاومت را در سطح منطقه گسترش داد، با ایجاد این عمق راهبردی هم امنیت جامعه ایران و همچنین امنیت جهانی ارتقا یافت منتها امنیت و صلحی که حاصل مقاومت فعال است، امنیتی که محصول سازش باشد امنیت نیست و دوامی نخواهد داشت، اما امنیتی که محصول مقاومت فعال است چنین امنیتی است و این کار بزرگ شهید سلیمانی بود.

حاج علی اکبری با تأکید بر اینکه اتفاق هفته گذشته و حضور میلیونی مردم در تشییع شهید سلیمانی یک اتفاق عادی نیست، گفت: می‌توان از این نقطه عطف مسیر گذشته را کاملاً دید و تحلیل کرد و برای آینده تصمیمات بزرگ گرفت. وی اظهارداشت: ظرفیت ویژه سردار سلیمانی در این حضور دوباره و در این عملیات جدید که بزرگ‌ترین عملیات زندگی او همین عملیاتی بود که در هفته گذشته تحت ولایت وامامت رهبری و با حضور میلیون‌ها انسان مشتاق و آماده یک عملیات بسیار بزرگ و شگفت‌انگیز را تحت ولایت امام عصر (عج) به‌عنوان صاحب اصلی انقلاب به ثمر رساند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ضمن قدردانی از حضور حماسی میلیون‌ها نفر از مردم قدرشناس کشور در تشییع با شکوه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این تشییع با شکوه را رفراندومی برای مقاومت در منطقه توصیف کرد. حاج علی اکبری حضور میلیونی مردم در تشییع سپهبد شهید سلیمانی را همچون اقیانوسی مواج دانست و با بیان اینکه شمارشگران در حقیقت توان شمارش این حضور شگفت‌انگیز را در کشور ندارند، گفت: از کاظمین تا کرمان چه قیامتی برپا شد، حضور مردمی به خصوص در تهران هم بیعتی بود برای ادامه راه و هم نفرت و تقاضای انتقام نسبت به دشمن بود.

وی اظهارداشت: پس از ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی از این پس منافع امریکا در سراسر جهان در معرض مخاطرات گسترده قرار گرفته است، این رژیم سلطه‌گر با وجود پایگاه‌های فراوان باید بداند که از این پس پایگاه زیاد داشتن به خصوص در منطقه نه تنها نقطه قوت بلکه نقطه ضعف آن‌ها خواهد بود. از این پس این جنایتکاران و وابستگان آن‌ها در رعب و وحشت و در معرض افول تاریخ قرار خواهند گرفت. خطیب جمعه تهران حال رژیم صهیونیستی را از همیشه خراب‌تر دانست و افزود: تلاش مسخره سران این رژیم برای تبرئه خود و اینکه گفته‌اند ما نبودیم و کار امریکایی‌ها بود، برای دستگاه استکبار از امروز حضور رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه دیگر نقطه قوت نخواهد بود بلکه نقطه ضعف است چراکه در محاصره زنجیره مقاومت قرار دارند و انگشت اتهام اتفاقاً متوجه رژیم پلید نحس رژیم صهیونیستی است. حاج علی اکبری با تأکید براینکه انتقام سخت آغاز شده است و خون شهید رسوا کننده، شب شکن و فتنه سوز است گفت: به خصوص اگر سیدالشهدای عرصه مقاومت به میدان رفته باشد.

وی خطاب به دشمنان با بیان اینکه بخش اندک عملیات انتقام آغاز شده است، به مصوبه انقلابی مجلس عراق در ضرورت خروج امریکایی‌ها از عراق و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی در اعلام تروریست بودن تمام فرماندهان وعوامل پنتاگون و البته بیانیه نهایی گام پنجم دولت در کاهش تعهدات ایران اشاره کرد و گفت: البته سیلی آن بود که از سوی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم و قانونی بر صورت سیاه شیطان نواخته شد. امام جمعه موقت تهران به انتصاب سردار قاآنی سردار رشید دیگر و همراه و نزدیک شهید سلیمانی در میدان که پرچم سپاه قدس را با عنایت رهبری به دست گرفت اشاره کرد و گفت: این انتصاب را به فال نیک می‌گیرم و امیدواریم با حضور این برادر رشید و خوش سابقه شاهد پیروزی‌ها و فتوحات بزرگ‌تری به لطف خدای متعال باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار