کد خبر: 985687
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران
معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی گفت: موفقیت نظام اسلامی با حرکت در مسیر شهدا و تداوم راهشان محقق می‌شود چراکه ماهیت انقلاب اسلامی بر مبنای روحیه جهادی است و غیر از این را نمی‌پذیرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی گفت: موفقیت نظام اسلامی با حرکت در مسیر شهدا و تداوم راهشان محقق می‌شود چراکه ماهیت انقلاب اسلامی بر مبنای روحیه جهادی است و غیر از این را نمی‌پذیرد.

سردار  رضا صادقی معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در آیین هفتمین روز شهادت شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش در مصلی امام خمینی(ره)خمین، افزود: هنر بزرگ انقلاب اسلامی تربیت انسان‌های فکور و ولایتمداری است که در مکتب حسینی تربیت یافته‌اند و شهادت در راه خدا را افتخار می‌دانند.
وی بیان کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی سبب شده که آمریکا هر اندازه هزینه کند نمی‌تواند به نظام اسلامی آسیب وارد کند.

سردار صادقی گفت: شهادت در آرمان‌های نظام اسلامی افتخار است و اگرچه دور بودن از انسان‌های بزرگی نظیر سردار سلیمانی تلخ است اما راه پرافتخاری که پیموده از دیدگاه اسلام ناب،رفیع‌ترین درجه انسانی است.
معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ادامه داد: شهید سلیمانی با شهادتش نیز آثار خود را در مقاومت اسلامی دارد و آمریکا و همدستانش هرگز در برابر عظمت این شهید جایگاهی ندارند.
سردار صادقی  انسجام در خط مقاومت، بیدارگری جوانان، افزایش روحیه در خط مقاومت و انزوای منافقان داخلی را از دیگر تاثیرات شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش بیان کرد.
وی در بخشی از سخنانش  مبارزه با کفر را آسان‌تر از مقابله با منافقان دانست و گفت: اگر مراقب خط نفاق نباشیم آسیب‌های جبران ناپذیری به نظام اسلامی وارد می‌شود.
 معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی افزود: شهید سلیمانی و همرزمانش یام ماندگاری را برای مقاومت اسلامی داشتند و آن هوشیاری و تداوم خط مقبله با استکبار است.
فرمانده سپاه خمین نیز در این آیین گفت: مردم ایران با حضور در آیین تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی و همرزمانش بار دیگر با امام خمینی(ره)  و شهدا تجدید بیعت کردند که سرمایه ارزشمندی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر