کد خبر: 985514
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
انتخابات موفق دراتاق بازرگانی اصفهان ؛
مسعود گلشیرازی گفت : ما در این دوره علاوه بر ارائه کامل خدمات اتاق نسل اول، مذاکرات و تعامل با نهادهای دولتی جهت تسهیل امور اعضا را در دستور کار خود قرار داده و تاثیرات پیاده سازی اتاق نسل دوم که شبکه سازی بین اعضا است

طی حکمی از سوی رییس اتاق بازرگانی اصفهان دکتر مهدی خوروش به عنوان دبیرکل دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار روزنامه جوان از،به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان مسعود گلشیرازی در جلسه معارفه دبیرکل جدید اتاق بازرگانی که با حضور اعضای هیات رئیسه و مدیران اجرایی اتاق برگزار شد، اظهار داشت: اتاق بازرگانی برای پیش رو بودن بایستی اتاق شاخص محور باشد و بر اساس شاخص های تعیین شده در راستای بهبود کسب و کار اعضا حرکت نماید.

وی با اشاره به اینکه این مسئولیت ها یک موهبت الهی است و نتیجۀ اقدامات عملی ما در ابعاد مختلف زندگی مردم تاثیر گذار است، گفت: ما در این دوره علاوه بر ارائه کامل خدمات اتاق نسل اول، مذاکرات و تعامل با نهادهای دولتی جهت تسهیل امور اعضا را در دستور کار خود قرار داده و تاثیرات پیاده سازی اتاق نسل دوم که شبکه سازی بین اعضا است نیز به گونه ای گردیده که مسئله فعالان اقتصادی تسهیل شده و حکمیت اتاق در شورای گفت و گو، کمیته حمایت قضایی، شوراهای مالیاتی و حوزه های دیگر پذیرفته شده است.

گلشیرازی افزود: علاوه بر پیاده سازی اتاق های نسل اول و دوم، اتاق را به سوی شاخص های نسل سوم که بهبود کسب و کار اعضا است، هدایت نماییم.

مهدی خوروش، به عنوان دبیرکل دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان،سیدرسول رنجبران به عنوان قائم مقام دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان،غلامرضا سلیمانیان، به عنوان مدیر پشتیبانی،کیهان عباسیان، به عنوان مدیر خدمات اعضا، بهنام ابراهیمی، به عنوان مدیر بررسی های اقتصادی، روح اله میرزاامیری، مدیر امور کمیسیونها و تشکلها،احسان شهیر، مدیر امور کسب و کار، سیدمحمدهانی منصوری، مشاور خدمات نوین و مونا مهربان، سرپرست بازاریابی و امور بین الملل.

شایان ذکر است دبیرکل جدید اتاق بازرگانی اصفهان سوابقی همچون عضو هیات علمی دانشگاه، مولف کتب علمی، مشاوره صنعتی و سازمانی و همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت ها و سازمان های مختلف را در کارنامه خود دارد.

در پایان این جلسه احکامی با حضور هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان شرح زیر اعطا شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر