کد خبر: 985404
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
رئیس بانک مرکزی گفت: ما سعی می‌کنیم که نرخ ارز را به ارزش ذاتی خود برسانیم و باید بگویم که نرخ فعلی، ارزش ذاتی ارز نیست.
سرویس اقتصادی جوان‌آنلاین: عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران گفت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم که به درخواست حماسه آفرینان کشور و مردم پاسخ دادند و الحمدالله در آینده شاهد آثار مثبت این اقتدار جمهوری اسلامی خواهیم بود.

وی ادامه داد: الحمدالله اوضاع در بازار‌های مالی خوب و آرام است و همانطور که قول داده بودیم، بانک مرکزی در بازار حضور داشته و اجازه نوسانات زیاد را نمی‌دهد.

رئیس بانک مرکزی اظهار داشت: امیدواریم ان شاالله با تدابیری که در بانک مرکزی اتخاذ کردیم و با اقداماتی که در حال انجام هستیم، شاهد ثبات خوب و تعدیل شده نرخ ارز در بازار باشیم.

همتی درباره پیش‌بینی قیمت ارز افزود: امیدواریم که قیمت ارز بازگردد و باید بگویم که قیمت موجود براساس شوک‌های سیاسی جابجا شده است و ماندگار نیست. هفته پیش نیز گفته بودم و در حال حاضر نیز می‌گویم که نرخ ارز در صرافی‌های رسمی از قیمتی که در سایت‌ها اعلام می‌شود، بسیار پایین‌تر است.

وی تاکید کرد: تقاضای واقعی ارز را که در صرافی‌ها معامله می‌شود، تامین می‌کنیم. آثار شوک‌های روانی ناشی از تنش‌های سیاسی، سرجای خود است، ولی به تدریج میرا خواهد شد.

رئیس بانک مرکزی اضافه کرد: ما سعی می‌کنیم که نرخ ارز را به ارزش ذاتی خود نزدیک کنیم و باید بگویم که نرخ فعلی، ارزش ذاتی ارز نیست.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
0
من که باور نمی کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار