کد خبر: 985125
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد
فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل 17 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزش پلیس آگاهی استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل 17 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزش پلیس آگاهی استان خبر داد.

 سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در اراک گفت:‌ طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا از جمله اولویت‌های مأموریتی پلیس استان است که در ماه‌های گذشته با بازنگری طرح‌های عملیاتی پلیس استان، این مهم به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی پلیس استان قرار گرفت.

 وی با اشاره به جزئیات کشفیات کالای قاچاق پلیس استان در توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق اضافه کرد: در یکی از این عملیات، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، در تحقیقاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق را دریکی از محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اراک شناسایی و متوقف کردند.

 این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه راننده خودرو با ارائه مدارکی مدعی انتقال بار ذرت از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران بود که در بررسی دقیق مأموران انتظامی، فاقد اعتبار بودن مدارک ارائه‌شده مشخص شد و خودرو مورد بازرسی قرار گرفت.

مفخمی شهرستانی ادامه داد:‌ در بازرسی از این خودرو، مقادیر زیادی از انواع کالای قاچاق شامل پارچه، ظروف آشپزخانه و وسایل برقی کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

این مقام مسئول ارزش ریالی محموله قاچاق را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 17 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ فرد دستگیرشده در این عملیات با تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر