کد خبر: 984497
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
“یاداشت "
شهزاد بهادری

چقدر این روزها حال هوای مان را دارند، آنقدر  بازار دید و بازدید  کاندیداهای نمایندگی مجلس گرم است که دیگر غل غل  ((دیگ))هوای آلوده!! به چشم نمیاید. آدم احساس مهم بودن می کند!!

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، خانم شهزاد بهادری کارشناس حوزه رسانه در یاداشت انتقادی می نویسد ؛ خدا رو شکر از ماشین آتشنشانی،تا آمبولانس،از دید و بازدید خانواده جانباز تا دست پدر و مادری بر سر یتیم کشیدن،از لباس رزم معنوی پوشیدن و در خط مقدم حقابه اصفهان جنگیدن  تا عزم جزم کردن برای برداشتن خط فقر در مناطق حاشیه نشین و .....همه و همه خبرهای خوبی ست که این روزها ؛روی هوای آلوده شهر را سفید کرده است..

اما من به نوبه خود و به عنوان یک شهروند و یک روزنامه نگار  که مانند چند میلیون اصفهانی به پای صندوق رای رفتم و رای اعتماد دادم از نمایندگان‌ مجلس استانم  چندسوال دارم،چه تعداد از شعارهای و عده هایتان را در طول خدمت عملی کردید؟

زاینده رود  دقیقا در فصل بارش و برف بسته شده، ماهی ها و میگوهای تلف شده بر بستر زاینده رود جان  کندند ،مرغان مهاجر سردرگم شده اند ، و هوایی که اکسیژن را به عاریه به ریه ها میفرستد،در به در به دنبال مدیریت ناب شما هستند.

حال چه کسی پاسخگوی نابود شدن اکوسیستم زاینده رود خواهد بود ؟شما یا مردم؟؟

چرا به جای سر زدن به خانه هنرمندان و ورزشکاران سری به بیمارستانها نمیزنید تا ببینید مردم در هوای آلوده چه بر سرشان می آید  تا مدیریت بحران کنید و چاره ایی برای مردم؟

چرا  بانوان نماینده ما وقتی معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور  میگوید اصفهان در زمینه همسر آزاری و کودک آزاری رتبه نخست کشور را دارد!!سکوت پیشه می کنند و متولیان امر را برای مطالبه گری مردم فرا نمی خوانند؟

گرمخانه ایی  برای  بی خانمان در اصفهان سراغ دارم که چند نفر یک تنه با همه مشکلات کمرشان زیر بار هزینه های درمان و پوشاک و....در حال شکستن است...جایی که اگر دربش بسته شود و این افراد در جامعه به حال خود رها شوند  هر کدامشان می توانند در هر گوشه و محله یک آسیب اجتماعی جبران ناپذیری را به وجود آورند، مسولین بسیاری می بایست  کمک می کردند که چشم ها را بستنده اند!

شما چند بار از این مکان بازدید کرده اید و به جای عکس یادگاری دست بر آتش گذاشتید؟؟

کودکان کار،زنان کارتن خواب در گوشه و کنار همین شهر فرهنگی سلامت جامعه را تهدید می کنند،  تدبیر شما برای آنان چه بوده ؟؟

آن ها انسانند مجموعه ایی از گوشت و پوست و استخوان که حداقل حقوقی برای زندگی دارند،و تک تک ما در قبال آسیب پذیری شان و آسیب پذیری قشر سالم مسئولیم.

بیکاری جوانان،افسردگی،  مشکلات زنان سرپرست و بد سرپرست چون اختاپوس سایه بر قلب جوانان و جامعه  انداخته چه کارنامه قابل قبولی برایشان به جا گذاشتید؟

نمایندگانی که سینه چاک حقابه اصفهان و جاری شدن زاینده رود هستند ،آنگاه که کشاورزان لبهای تشنه شان در گرمای آفتاب ترک خورده بود و روزها زیر برق آفتاب در سکوت در کنار مادر و پدر شهید کشاورز  برای زنده نگاه داشتن درختانش تا صبح چشم براه مسولین بودند برایشان چه کردند و چند روز را در کنارشان ماندند و حق خواهی نمودند؟

آنگاه که کشاورزان با  قیمت باور نکردنی و تانکرها درختانشان را آبیاری میکرد تا نیم نفس تک تک درختانشان را حفظ کنند ، کدامین شما دست در جیب کردید و هزینه یک‌ماه آبیاری وی را پرداخت نمودید؟؟

آنگاه که جلسه کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوا برگزار نشد و دانش آموزان در هوای آلوده به مدرسه رفتند و در هوای کمی بهتر تعطیل شدند چه مطالبه گری کردید؟؟

چقدر پیگیر قطع شدن بیمه جانبازان و بی تعهدی بیمه دی در قبال شهدای زنده استان بودید؟

نماینده گرامی من اگر جای شما بودم مشاورینم را عوض میکردم،  و به جای ساختن  پیج اینستا و کانال تلگرام و گذاشتن اخبار سطحی و پیش پا افتاده به دنبال درمان کردن حداقل یک درد از صدها درد مردمم میشدم تا کارنامه که هیچ ،..حداقل یک نام خوب از خود به جا بگذارم...

اتفاقا امروز، روزی ست که مردم باید رای  بدهند

باید همت کنند، از خانه خارج شوند و با چشم باز بزرگترین سرمایه خود که همان رای اعتماد است را به صندوق بیاندازند،

اما این بار  مردم ،به لطف تکنولوژی که‌پرده از بسیاری ناگفته ها گشوده، میدانند  دیگربه شعار ها نباید رو داد بلکه به عمل ها (رای) داد ؛به مردان و زنانی رای داد  که باورشان دارند و آنها نیز به این باور اعتماد

پس ، حال هوای مان این روزها خوب است لطفا خیلی هوایش را نداشته باشید!!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار