کد خبر: 983947
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
دومین جلسه کمیسیون داوران برگزار شد
دومین جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور صبح امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون کشتی و اعضای کمیسیون داوران کشتی برگزار شد، مسائل داوری کشورمورد بحث و تبادل نظر قرارر گرفت.
 
فروتن: آینده روشنی پیش روی داوری کشور است
ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در این جلسه گفت: اهداف جامعه داوری بسیار مهم است و با توجه به مصوبات جدید کمیسیون، آینده روشنی را برای داوران ایران دیده می‌شود و به دنبال این هستیم که داوری کشتی ایران به جایگاه اصلی خود در کشتی جهان برسد.
فروتن تصریح کرد: در چند ماه گذشته چندین مسابقه مهم داخلی و بین المللی برگزار شد و از نکات مثبت برگزاری این بود که مشکل خاصی در حوزه داوری دیده نشد.
وی اظهار داشت: تعدادی از جوانان وارد عرصه داوری شدند و با توجه به ترکیب داوران کشتی کشور، آینده روشنی برای آن‌ها متصور هستیم و مطمئنم با حمایت بیشتر کمیسیون داوران جوانان شایسته ما رشد و پیشرفت خواهند داشت و امیدوارم با افکار و ایده‌های نو و جدید خودشان شرایط خوبی را برای آینده داوری کشتی کشور رقم بزنند.
رئیس کمیسیون داوران گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون کشتی و پیگیری‌های آن‌ها ۲ داور از کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشند.
فروتن با اشاره به اینکه دو رقابت بین المللی جام تختی را در کرمانشاه و شیراز در پیش رو داریم گفت: تلاش می‌کنیم برای حضور داوران در این مسابقات محدودیتی نداشته باشیم تا داوران درجه یک و ۲ بین المللی کشورمان کنترل شوند.
 
فروتن: آینده روشنی پیش روی داوری کشور است
فروتن در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون داوران رسیدگی به داوران بازنشسته را در دستور کار قرار داده و به دنبال این هستیم که به نحوی شایسته به مسائل و مشکلات این داوران پیشکسوت پرداخته شود، چراکه این عزیزان محل احترام هستند و باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

در پایان این جلسه سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون کشتی از زحمات کمیسیون داوارن تقدیر و تشکر کرد و گفت: فدراسیون کشتی آنچه که در توانش است در حمایت از داوران کشتی انجام خواهد داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار