کد خبر: 983874
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
مدیرکل کمیته امداد اصفهان اعلام کرد:
کمیته امداد اصفهان در ۹‌ماهه اخیر بیش از شش میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به نوعروسان نیازمند اصفهانی پرداخت کرد و کماکان ۷۷۶ نوعروس پشت نوبت دریافت کمک‌هزینه هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،  به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه تسهیل در ازدواج نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های مهم و اولویت‌های این نهاد است، گفت: کمک به این امر خجسته علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، گامی در جهت ریشه‌کنی فقر و خودکفایی جامعه تحت حمایت این نهاد است.

    وی میزان کمک این نهاد درزمینهٔ ازدواج نیازمندان را در ۹‌ماهه اخیر بیش از شش میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۱۳۰۸ کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج با این مبلغ در اختیار جامعه تحت حمایت کمیته امداد در سراسر استان قرارگرفته است.

    متین پور افزود: ۷۷۶ نوعروس دیگر کماکان در صف دریافت کمک‌هزینه جهیزیه قرار دارند.

    مدیرکل کمیته امداد اصفهان تأکید کرد: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان و حفظ عزت و آبروی نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار اصفهان نیازمند هستیم.

    وی با اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی توسط کمیته امداد اصفهان، گفت: مردم عزیز استان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، عضویت در سامانه پیامکی صدقه روزانه به شماره ۸۸۷۷ و همچنین مراجعه به تارنمای emdad.ir کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

 

    

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار