کد خبر: 983686
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
عضو شورای اسلامی شهر تبریز
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه دولت از بابت جریمه‌های ترافیکی باید ۲۴ میلیارد تومان به شهرداری تبریز پرداخت می‌کردٰ گفت: معلوم نیست دولت چرا این مبلغ را به شهرداری پرداخت نکرده‌ است.

غلامحسین مسعودی‌ریحان در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: دولت در پرداخت مطالبات شهرداری درست عمل نمی‌کند و این امر موجب شده که شهرداری با مشکل مواجه شود.

وی با اشاره به مشکلات قراردادی و مشکلات کارگری شرکت پارک حاشیه‌ای تبریز گفت: کارکنان این شرکت که همان پارکبان‌ها هستند با مشکلات متعدد از جمله نداشتن قرارداد روبه‌رو هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با بیان اینکه دولت از بابت جریمه‌های ترافیکی باید ۲۴ میلیارد تومان به شهرداری تبریز پرداخت می‌کرد تاکید کرد: معلوم نیست دولت چرا این مبلغ را به شهرداری پرداخت نکرده‌ است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز به جای سهم دولت در مترو شهری اظهار داشت: دولت چرا سهم خود را پرداخت نمی‌کند و این بار را به گردن شهرداری می‌اندازد.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: مسئولان استانی و نمایندگان مجلس نمی‌توانند حقوق شهروندان استان را از دولت بگیرند گفت: دولت در پرداخت مطالبات شهرداری درست عمل نمی‌کند و شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر