کد خبر: 983665
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان :
نمایشگاه "کوچه های هفت پیچ" از سوی موزه هنرهای معاصر اصفهان با همکاری کانون عکس انجمن جوانان اصفهان که در طول زمان در حال نابودی و تغییر شکل و وضعیت هستند، برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مهدی تمیزی اظهار داشت: این نمایشگاه که حاصل پروژه عکاسی تیمی 40 نفره کانون عکس انجمن جوانان اصفهان است در اولین فصل به زیست شهری، مردم نگاری، معماری و مشاغل خیابان مسجد سید و محله های اطراف آن می پردازد.

وی افزود: این پروژه چند بخشی برای ثبت تصویر محله های تاریخی اصفهان که در طول زمان در حال نابودی و تغییر شکل و وضعیت هستند، برنامه ریزی شده است.

مدیر موزه هنرهای معاصر با بیان اینکه در این نمایشگاه 200 عکس به نمایش در می آید، تصریح کرد: نمایشگاه "کوچه های هفت پیچ" از سوی موزه هنرهای معاصر اصفهان با همکاری کانون عکس انجمن جوانان اصفهان و معاونت اجتماعی و اداره مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تدارک دیده شده است.

تمیزی گفت: این نمایشگاه هر روز تا چهار بهمن ماه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 همچنین جمعه ها از 16 تا 19 مورد بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تصویر روی دعوت نامه این نمایشگاه فروشنده غلات و خشکبار را نشان می دهد که عکاسی آن را ارنست هلتسر عکاس آلمانی انجام داده که وی از نخستین عکاسانی است که اصفهان را در آداب و رسوم، مردم شناسی، مشاغل، ابنیه و شهرسازی در دوره ناصری عکاسی کرده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر