کد خبر: 983427
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمنان به دنبال هر فرصتی هستند که ملت ایران را از استقلال و پیشرفت باز بدارند، گفت: FATF یکی از حلقه‌های فتنه دشمن است که روی آن اصرار وجود دارد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، به یوم الله نهم دی اشاره کرد و گفت: هشت ماه بود با نقشه استکبار در سطح وسیع و شیطان بزرگ و اذنابش که کشور‌های بی‌وفا و دروغگوی غربی است و غده سرطانی یعنی اسرائیل، دست به دست هم داده و سال‌ها نقشه کشیده بودند و پایان نظام اسلامی را پیش‌بینی کرده بودند. عده‌ای هم که هرچه سر سفره انقلاب شهرت به دست آورده بودند، با برنامه دشمنان آتش فتنه خارجی را شعله ور کردند و از هیچ کاری در این جهت دریغ نورزیدند.

صدیقی گفت: افرادی که پرچم فتنه ۸۸ را برداشته بودند پرچم‌شان گرفته شد، اما هنوز فتنه به پایان نرسیده است. وی در ادامه با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال هر فرصتی هستند که ملت ایران را از انقلاب، استقلال و پیشرفت باز بدارند، اظهار داشت: جریان برجام یکی از این مسائلی بود که در حلقه فتنه‌ها پیش‌بینی استکبار عالمی بود. FATF یکی دیگر از این حلقه‌ها است که روی آن اصرار وجود دارد. با برجام سفره مردم کوچک‌تر شد و گرانی‌ها سیر صعودی طی کرد و مردم عزیز ما در مدت زمان کوتاهی تلخ‌ترین شرایط را چشیدند. در این رهگذر ماجرای افزایش قیمت بنزین را که اصل قضیه آن مسئله هدفمند کردن یارانه‌ها و گرفتن حق دهک‌های پایین از دهک‌های بالای جامعه بود، تجربه کردند. صدیقی تصریح کرد: بیکاری، گرانی، تورم، عدم ثبات در بازار، نوسان ارز، سقوط پول ملی و بالا رفتن پول و اعتبار دشمن همه فشار‌هایی است که کمر مردم را خم می‌کند. در این شرایط با حرکت ناگهانی مواجه شدند و مردم در مقام گرفتن حق خود به خیابان‌ها آمدند، اما من به قربان تک تک این مردم، تا دیدند بلندگوی اسلام و صدای نایب امام زمان از حلقوم نایبش بیرون آمد که مردم صف خود را از اراذل و اوباش جدا کنند، چه مردم نجیبی بودند. این مردم همان مردم سال ۵۷ هستند.. خطیب جمعه تهران دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خطرات سیاسی در کمین افراد است، گفت: فردی دیروز با خانواده شهدا بود، اما چطور شد امروز فتنه‌گر شده است؟ خطرات سیاسی و فرهنگی زیاد است. آیا آدمی که نمی‌داند چه زمانی بیماری او را گرفتار می‌کند نباید به پناهگاهی پناه ببرد که قبل از وقوع حادثه بتواند به آنجا برود؟

صدیقی افزود: فردی دیروز قائم مقام بوده، وزیر بوده یا مسئول بوده و امروز در زندان است. این چنین موارد خطرات و بلایای آبرویی در کمین است و باید مراقب باشیم و طبق فرمایش امام علی (ع) باید به سنگر دعا و نیایش متوسل شویم. این نکته عقلی دفع ضرر محتملی است که می‌بینیم در جامعه چه گرفتاری‌هایی وجود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار