کد خبر: 983337
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
مشاور عالی معاون سیما:
طرح پرداخت نجومی به مهران مدیری نوعی بی‌اخلاقی و کار غیرحرفه‌ای است، کما اینکه اگر کسی اعتقاداتی داشته باشد چنین چیزی را بیان نمی‌کند که بعداً مجبور شود تکذیب کند یا کار در مراجع دیگری پیگیری شود.
نوید پارسا
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: رضا پورحسین مشاورعالی معاون سیما با بیان این مطلب و در پاسخ سؤالی درباره برنامه‌سازی مناسبتی که یلدایی بهتر از سال‌های قبل را تلویزیون پشت سرگذاشت، اما بازگشت رضا رشیدپور و مهران مدیری حواشی‌ای هم در پی داشت، به تسنیم گفت: هر ماه این ارزیابی و بررسی نقاط ضعف و قوت مجریان ادامه دارد، اما بعضی از این‌ها منعکس نمی‌شود. لازم است بگویم که در اجرای مجریان در زمینه محتوایی و حرفه‌ای، آموزش و رعایت زبان فارسی وضع خوبی داریم. بله ممکن است در این حجم از اجرا مشکلاتی وجود داشته باشد، اما واقعاً مجریان ما نجیب‌ترین مجریانند، باسوادند و ممکن است در این راستا کسی هم مطالعه کمتری داشته باشد و اگر بیشتر تحت آموزش قرار بگیرند که الان این‌ها مرتب تحت آموزشند و خودشان هم استقبال می‌کنند، قاعدتاً پیشرفت بیشتری خواهند داشت، اما در مجموع اجرا در تلویزیون وضع خوبی دارد، البته ممکن است مطلوب نباشد.

مشاور عالی معاون سیما، خاطرنشان کرد: باید تلویزیون، برنامه‌های مناسبتی مثل یلدا در طول سال داشته باشد، اینگونه برنامه‌ها باید زیاد شود و در طول سال شاهد آن باشیم، بستگی به مناسبت هم دارد. شب یلدا مناسبتی است که همه ایرانیان درگیر آنند، با وجود مسائل مالی و اقتصادی از این قبیل، بهانه‌ای است دور هم جمع شوند. صله رحمی اتفاق می‌افتد و از قدیم و گذشته‌ها می‌گویند. بهانه‌ای است تا قاعدتاً کار فرهنگی و اجتماعی را شاهد باشیم و رسانه باید همراه این خاطرات زیبای مردم باشد، به عبارتی تلویزیون با مردم همراه بوده و باید همراهی‌اش را ادامه دهد.

مشاور عالی معاون سیما در پاسخ به سؤالی مبنی بر آگهی‌های بازرگانی که با خاموش‌شدن ستاره مربع‌ها در چند ماه گذشته همراه شده است، آیا قرار نیست این روند کاهش آگهی‌ها ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: در جریان کاهش آگهی‌های بازرگانی نیستیم، اما این را می‌دانم که خود تلویزیون مایل نیست این حجم آگهی بازرگانی پخش شود و هیچ‌وقت موافق نبوده است، منتها این تکلیفی است که بودجه بر دوش سازمان صداوسیما می‌گذارد که مجبور است میزانی از درآمد خودش را از این ناحیه کسب کند، وگرنه به لحاظ حرفه‌ای من فکر می‌کنم حرفه‌ای‌ترین آدم‌ها الان در رسانه ملی هستند. می‌دانم که این حجم از آگهی ممکن است برخی مواقع برای بیننده ملال‌آور باشد، ما خودمان تشخیص و ترجیح می‌دهیم شاهد حجم کمتری از آگهی بازرگانی باشیم، منتها شرایط اقتصادی کشور این شرایط را تحمیل کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار