کد خبر: 983236
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
فرمانده سپاه کردستان
فرمانده سپاه کردستان گفت: اغتشاشاتی مانند حوادث آبان ماه امسال به مثابه سنگ‌ریزه‌ای بی‌ارزش در برابر رود خروشان انقلاب و ملت است.

سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان اقشار مختلف مردم کردستان که در سالن اجتماعات اردوگاه سلیمان خاطر برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان به این موضوع رسیده‌اند که نمی‌توانند به منافع مردم و انقلاب دست پیدا کنند.

وی افزود: کشورهای زیادی به تبع از انقلاب ایران می‌خواهند دست چپاولگران را از کشور خود کوتاه کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: اگر امروز قدرتی در جهان داریم به سبب وحدت و انسجامی است که در جامعه و در بین اقشار مختلف مردم شاهد آن هستیم.

وی تصریح کرد: قدرت نظام را می‌توان در مسائل برجام دید که پنج کشور قدرتمند جهان در طرف مقابل مذاکره با ایران بودند که خود نشان‌دهنده برابری قدرت ایران در برابر آن کشورها بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: آنچه مسلم است این است که آمریکای جنایتکار هیچ‌وقت نمی‌تواند در برابر قدرت مردم ایران پیروز شود.

وی ادامه داد: اگر امروز در کردستان امنیت و آرامشی را شاهد هستیم به خاطر قطره قطره خون شهیدانی است که ور این خطه بخاطر انقلاب و نظام ریخته شده است.

سردار حسینی بیان کرد: غرب به سرکردگی آمریکا فقط به دنبال غارت ثروت ایران نیستند بلکه مقاصد شوم دیگری نیز دارند.

وی اذعان کرد: اغتشاشاتی مانند حوادث آبان‌ماه امسال به مثابه سنگ‌ریزه‌ای بی‌ارزش در برابر رود خروشان انقلاب و ملت است.

فرمانده سپاه کردستان در ادامه بیان کرد: در اتفاقاتی که در آبان‌ماه امسال رخ داد مردم صف خود را از اشرار جدا کردند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا به بهانه چهلمین روز کشته‌شدگان حوادث اخیر در پنجم دی‌ماه جو کشور را متشنج کنند.

وی افزود: هرآنچه که در اغتشاشات گذشته تخریب شد همگی از بیت‌المال و متعلق به خود مردم بود.

فرمانده سپاه کردستان بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که از فشاری که به مردم در بحث اقتصادی آمده است سواستفاده کنند و مردم را به اغتشاشات دعوت کنند. 

وی افزود: دشمنان نظام تلاش می‌کنند تا جاسوس‌هایشان را در بدنه نظام جا کنند.

سردار حسینی گفت: برنامه دیگر دشمنان تحت‌الشعاع قراردادن انتخابات پیش‌رو است که کم‌رونق برگزار شود و مردم را به عدم حضور در انتخابات ترغیب می‌کنند.

وی افزود: ما معتقد هستیم که نظام بدون مردم هیچ معنی ندارد زیرا این مردم هستند که به نوعی هویت نظام را تشکیل می‌دهند و تا زمانی که این مردم هستند دشمنان شکست می‌خورند.

فرمانده سپاه کردستان در پایان اظهار داشت: دشمنان این را نیز بدانند که در ایران قومیت‌ها متحد و یک‌دل کنار هم هستند و آنها نمی‌توانند با تفرقه بین این اقوام به نظام ضربه بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر