کد خبر: 983099
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گفت: مردم باید مراقب سناریوهای «کشته‌سازی» دشمن باشند چرا که دشمنان سعی دارند با اطلاعات غیرواقعی امنیت کشور را به خطر بیاندازند.

منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: دشمنان انقلاب در طول 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به این نظام الهی و ملت ما استفاده کرده‌‌اند.

وی تصریح کرد: اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و مردم تحت فشار هستند غیرقابل انکار است اما مهم‌ترین موضوع در توسعه و رفع هر مشکلی در وهله نخست، امنیت است موضوعی که مردم ما به خوبی اهمیت آن را درک کرده و با تمام وجود برای حفظ آن از خود مایه می‌گذارند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سعی دارند در فضای ایجاد شده که بخشی از آن نتیجه تحریم‌های ظالمانه دشمنان و قسمتی نیز به واقع ناشی از مدیریت ناکارآمد است به نفع خود سوءاستفاده کرده و امنیت ما را خدشه‌دار کنند.

وی اذعان داشت: مردم بصیر کردستان و ایران همواره نشان داده‌اند که هرگز گول تبلیغات و توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند.

مرادی عنوان کرد: اینکه به بهانه اعتراض به قیمت بنزین، آتش اغتشاش از سوی دشمنان از بیرون مرزها طراحی و توسط عوامل آنان در کشور روشن شد اگر در سایه تدابیر به موقع رهبری و حماسه‌آفرینی مردم نبود به این آسانی جمع نمی‌شد.

وی اضافه کرد: حضور همیشه در عرصه مردم در اتفاقات اخیر بار دیگر آب روی آتش دشمن داشت ریخت اما نباید از این موضوع غافل شویم که این توطئه و دشمنی‌ها هرگز تمامی ندارد.

مرادی اذعان کرد: مردم فهمیم ایران همواره ثابت کرده‌اند که محکم و استوار پای نظام و رهبری ایستاده و این رسالت مسوولان است که با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب زمینه رفع مشکلات را فراهم کنند تا دشمن نتواند از آب گل آلود در این وضعیت به نفع خود استفاده کند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: خسارت به بیت‌المال و اموال عمومی، خسارت به خود مردم است، اینکه با عنوان دفاع از حقوق مردم، اموال عمومی به آتش کشیده شود ظلم به مردم است و این جز دشمنان مردم، کسی این موضوع را برنمی‌تابد.

وی اضافه کرد: خسارتی که عده‌ای اغتشاشگر در برخی نقاط کشور به اموال دولتی و عمومی زده‌اند باید از سرمایه‌های همین کشور جبران شود سرمایه‌هایی که می‌توانست در مسیر بهتری و برای رونق اقتصادی و اشتغال و توسعه زیرساخت‌ها صرف شود.

مرادی به تلاش‌های گسترده امروز دشمنان در فضای مجازی پرداخت و گفت: امروز دشمنان سعی دارند با تزریق اطلاعات غیرواقعی مردم را به تنش و اغتشاش و آشوب دعوت کنند که البته این رویه دشمنان برای مردم غیور ما چیز تازه‌ای نیست و همه این توطئه‌ها را درک می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم باید مراقب سناریوهای کشته‌سازی دشمن باشند چرا که دشمنان سعی دارند با اطلاعات غیرواقعی امنیت پایدار استان کردستان و کشور را به خطر بیاندازند.

وی تاکید کرد: جامعه رسانه‌ای و افراد صاحب تریبون باید با روشنگری‌های لازم مانع تاثیرگذاری این محتویات و اطلاعات دروغین دشمنان در جامعه به ویژه نسل جوان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها