کد خبر: 983017
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
با حضور فرمانده کل ارتش
مراسم تجلیل و قدردانی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ادیان توحیدی در آستانه سال نوی میلادی با حضور امیر سرلشکر موسوی برگزار شد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش روابط عمومی ارتش، مراسم گرامیداشت شهدای ارامنه همزمان با آغاز ایام سال نوی میلادی و سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با همراهی و همت ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهشت زهرا در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد.

در این مراسم اسقف اعظم سبوه سرکیسیان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌های شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی حضور داشتند. اسقف اعظم سبوه سرکیسیان با اشاره به اینکه در ایام شادی به سر می‌بریم، گفت: اکنون باید در کنار یکدیگر همبستگی داشته باشیم. خداوند انسان را آفرید تا با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی افزود: هدف ما این است که در کنار یکدیگر زندگی کنیم و در راه کشور از خودگذشتگی و فداکاری کنیم. افرادی که در راه وطن جان خود را فدا می‌کنند در نگاه اسلام و مسیحیت زنده هستند و آیاتی در قرآن و فراز‌هایی از انجیل یادآور این مسئله است.

اسقف سرکیسیان گفت: حضرت مسیح (ع) الگویی برای صلح و انسان‌هاست. ما ایمان داریم که در این مراسم شهیدان حضور دارند. همچنین در این آیین از آلبرت محمودلو جانباز ۵۰ درصد در مریوان، هاسو کشیش دانیالیان جانباز ۷۰ درصد در مریوان، ریموند ریکوریاند جانباز و آزاده، واروژ طهماسبی جانباز ۵۰ درصد، مادر شهید زوریک مرادی‌مسیحی و مادر شهید رازمیک خاچاطوریان تجلیل و تقدیر شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار