کد خبر: 982803
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از اعزام ۹ هزار و ۶۹۵ دانش‌آموز کردستانی در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
سرهنگ جمشید آزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: سهمیه اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان کردستان به مناطق غرب کشور در سال جاری ۱۲ هزار نفر است که تاکنون ۹ هزار و ۶۹۵ دانش‌آموز کردستانی به این مناطق اعزام شده‌اند که ۶ هزار و ۱۷۰ نفر از این آمار را برادران و ۳ هزار و ۵۲۵ نفر خواهر بوده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان طی سه مرحله امسال به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده و از یادمان‌های استان بازدید کرده‌اند.

آزادی‌پور اذعان داشت: ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در بین نسل جوان و ایجاد ارتباط معنوی بین نسل‌های جوان دوران هشت سال دفاع مقدس و نسل جوان امروز از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور است.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی در مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کردستان به ویژه در سال‌های اخیر ایجاد شده است.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان: سپاه در یادمان‌های دفاع مقدس کردستان فضاسازی فرهنگی مناسبی دارد هر چند نیاز است همه دستگاه‌های فرهنگی بر اساس ظرفیتی که دارند نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این نقاط اقدام کنند.

آزادی‌پور اذعان داشت: ظرفیت برای کار بیشتر در حوزه اعزام دانش‌آموزان و سایر اقشار به مناطق عملیاتی وجود دارد لذا انتظار داریم دستگاه‌های دیگر هم بیشتر پای کار بیایند تا زمینه بهتری برای اسکان راهیان نور ایجاد شود.

وی در پایان گفت: ۳ هزار و ۶۷۲ نفرروز برنامه فصل رویش نیز در طول سال‌جاری در استان اجرا شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر