کد خبر: 982660
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
در فینال نهمین دوره مسابقات لیگ برتر دارت آقایان و بانوان که در باشگاه دارت ناوک فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد حسین اعرابی و مژگان رحمانی مجددا بر سکوی قهرمانی تکیه زدند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در بخش آقایان سکه قهرمانی به نام "حسین اعرابی" از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ضرب شد.
این چهارمین قهرمانی پی درپی ودر مجموع ششمین قهرمانی اعرابی در لیگ برتر به شمار می‌آید. اعرابی چندی پیش هم در مسابقات قهرمانی کشور در جایگاه نخست دارت ایران ایستاده بود.
همچنین رامین ناصری از باشگاه دارت هدف اردبیل به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت و محمدرضا ناظریه از شهرداری گرمسار سوم شد.
سید جعفر سیدی زاده از آتشنشانی مشهد، مختار بهشتی از یزد، محمد تقی معطی از مرکزی، سلمان شهباز پور از لرستان و رحیم هاشمی شیرازی از فارس به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم ایستادند.
 
اعرابی و  رحمانی فاتحان لیگ برتر دارت کشور شدند
اما در رقابت‌های بخش بانوان "مژگان رحمانی" دارتر تهرانی "باشگاه دارت پیشرو ایرانیان حرفه ای" مدافع عنوان‌قهرمانی لیگ برتر بانوان دبل کرد و با کسب ۴۱ امتیاز برای دومین سال پیاپی فاتح این مسابقات شد.
مهشاد عوض زاده قهرمان دوبل جوانان جهان‌در سال ۲۰۱۷ از استان سمنان با ۳۲ امتیاز دوم شد و منا فرهنگ دیگر نماینده تهران با ۳۱ امتیاز به عنوان سومی دست یافت.
همچنین زینب ذوالفقاری از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۳۱ امتیاز و تفاضل کمتر، روژین غفوری از کردستان با ۲۸ امتیاز، فاطمه صفی دارنده مدال برنز دوبل جوانان جهان در سال ۲۰۱۹ از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۶ امتیاز، آتنا بیگمی از خراسان جنوبی با ۲۵ امتیاز و زهرا نظام دوست از خراسان شمالی با ۲۴ امتیاز به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار