کد خبر: 982642
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
مسئول بسیج اساتید دانشگاه کردستان
مسئول بسیج اساتید دانشگاه کردستان در یادداشتی نوشت: مسوولین اجرایی استان در موضوع کولبری هر چه که کوتاهی و قصور دیده می‌شود باید مسوولیتش را بپذیرند.
مهدی حاتمی
یادم هست آن زمان که رییس محترم قوه قضاییه به استان کردستان سفر کرد، من به عنوان نماینده استاتید و دانشگاهیان در حضور ایشان، ایراد سخنرانی کردم.

یکی از محور‌های جدی سخنرانی بنده بحث کولبری بود در سخنرانی خود به این مساله اشاره کردم که کولبری نه در شان مردم کردستان و نه در تراز جمهوری اسلامی است.

رییس محترم قوه که پس از سخنرانی اقشار مختلف نظرات خود را اعلان داشتند ضمن تایید عرض بنده، به یادداشت استاندار کردستان در حین سخنرانیم که در آن یادداشت بحث ساماندهی کولبران و هدایت آن مطرح شده بود، اشاره کردند.

متاسفانه ماهی نیست که مساله مرگ یک کولبر در استان بر فضای رسانه‌ای و افکار عمومی اثر نگذارد، مسوولین استانی بدانند که هیچ کس نمی‌خواهد تمام مشکلات صد سال گذشته را بر آن‌ها تحمیل کند، اما در موضوع کولبری هر چه که کوتاهی و قصور دیده می‌شود باید مسوولیتش را بپذیرند تا کی قصور مسئولین اجرایی استان باید تبدیل به باری جهت حاکمیت و نظام شود؟

چه خوب بود حداقل یک مسوول اجرایی برای ابراز همدردی با مردم و در راستای اصل پاسخگویی استعفا می‌داد، امیدوارم وقتی در استان کردستان چالش مدیریتی بوجود می‌آید پاک کردن صورت مساله یا انتساب آن به سایر نهاد‌ها تنها چاره پیش‌روی برخی از تصمیم‌سازان نباشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر