کد خبر: 982558
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
خطیب جمعه تهران خطاب به مسئولان:
امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولان بیدار باشند، کسی که خواب است برنامه‌های دشمن را نمی‌بیند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه دوم نمازجمعه تهران، با اشاره به تحولات منطقه و ظهور و بروز گروه‌های تکفیری و نقش امریکا در ایجاد این گروه‌ها، افزود: امروز گروه‌های تکفیری و وهابی بر ضد اسلام حقیقی هستند. وی با بر شمردن جنایات امریکا علیه مسلمانان از جمله کشور ما افزود: امریکا در زمان طاغوت بر کشور ما مسلط بود که عامل آن هم نظام طاغوت بود و امروز برای تسلط بر جهان اسلام طمعکار شده است به طوری‌که گروه‌هایی مثل داعش را با بودجه سعودی ایجاد می‌کند تا با آن مسلمانان را از بین ببرد. خطیب موقت نمازجمعه تهران، با اشاره به تحولات عراق و سرنوشت بد صدام افزود: امروز همه باید در برابر دشمنان بیدار باشند، زیرا آدمی که خواب است، دنیا را نمی‌بیند و برنامه‌های دشمن را نمی‌فهمد. وی با اشاره به برنامه‌های خطرناک دنیای استکبار، برای کشور‌های اسلامی و ایران افزود: آن‌ها برای به زانو در آوردن جهان اسلام در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی اتاق فکر دارند و برنامه ریزی می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران با طرح این سؤال که وظیفه ما در قبال توطئه‌های دشمنان چیست، گفت: باید بیدار بود و مراقب رفتار دشمن باشیم و در این میان هم مسئولان و هم مردم باید هوشیار باشند. وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مدیران در حوزه اقتصادی و افزایش نظارت‌ها بر نحوه تولید و صادرات و مقابله با قاچاق و برنامه ریزی دقیق برای اقتصاد کشور افزود: اینکه رهبر معظّم انقلاب، بار‌ها تأکید می‌کنند که روی پای خودتان بایستید و فرض کنید تحریم‌ها پابرجا خواهد بود، باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

آیت‌الله امامی کاشانی همچنین با اشاره به اتفاق‌های رخ داده برای شیخ زکزاکی گفت: علامه ابراهیم شیخ زکزاکی در شرایط جسمی مناسبی نیستند و مسلمانان وظیفه دارند حداقل از دولت نیجریه بخواهند تا او را از زندان آزاد و برای معالجه به کشوری دیگر اعزام کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح او را منادی وحدت حوزه و دانشگاه خواند و از خداوند برای ایشان علو درجات را خواستار شد. خطیب نمازجمعه تهران با تبریک سالگرد تولد حضرت عیسی مسیح (ع) خطاب به پیروان حضرت مسیح در امریکا، گفت: مسیحیان امریکا باید با تأسی به آن حضرت بر حاکمان نالایقی همچون ترامپ دست رد بزنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار