کد خبر: 982402
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
از محور‌های مورد عنایت گام دوم انقلاب حضور جوانان با روحیه جهادی با امید به آینده است. بدون تردید بیانیه گام دوم آغاز یک عصر جدید در حیات پرخیر و برکت انقلاب است
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر دیروز در جمع دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی شرکت کننده در دوره «توانمندسازی فعالین جهادی با رویکرد مسئله محوری» گفت: یکی از محور‌های مورد عنایت گام دوم انقلاب حضور جوانان با روحیه جهادی با امید به آینده است. بدون تردید بیانیه گام دوم آغاز یک عصر جدید در حیات پرخیر و برکت انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین شبکه مردمی شناخته می‌شود و همینطور که مردم انقلابی داریم تشکیلات انقلابی هم داریم که بسیج تشکیلاتی انقلابی و ولایتمدار است. سردار سلیمانی در ادامه افزود: ما به گفته شهید بهشتی شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت و همانطور که حضرت آقا فرمود بسیج مظهر مردم سالاری اسلامی است که دعوت به خدا می‌کند نه دعوت به خود. وی با ذکر این نکته که تمامی هفت عرصه بیانیه گام دوم نیاز به همتی انقلابی و تفکری جهادی دارد، گفت در میدان محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی این آب و خاک آماده خدمت به مردم هستیم. این مقام مسئول در ادامه گفت: باید کاری کنیم هر جوانی که دوست داشت به راحتی جای خود را در گروه‌های جهادی پیدا کند و لذت این جهاد را بچشد. سازمان بسیج سازندگی در سال آینده تلاش می‌کند در جهت تقویت و افزایش اردو‌های جهادی و فراهم شدن بستر ابتکار و خلاقیت در این موضوع پیش رود. وی ادامه داد: توانایی‌های کشور کم نیست و ما نباید از آن غافل شویم و اینکه برخی قدرت استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور را ندارند، نشان از عدم وجود تفکر انقلابی است. سلیمانی با بیان اینکه قطعاً با تلاش شما جوانان نه تنها محرومیت زدایی بلکه بسیاری از مشکلات و مسائل بزرگ کشور حل خواهد شد، گفت: اتکای به نفت از نقاط ضعف اقتصاد کشور است و باید تا می‌توانیم وابستگی به نفت را کاهش دهیم. رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: خبیث‌ترین انسان عالم درحالی ادعای حقوق بشردارند که دارو به ما نمی‌دهند و همین اخیرا واکسن آنفلوآنزا را از ما دریغ کردند که منجر به درگذشت بسیاری از هموطنان مان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار