کد خبر: 982375
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
فرماندار ارومیه اعلام کرد:
فرماندار ارومیه گفت: از بین نامزد‌های ثبت‌نام شده برای نمایندگی مجلس یازدهم در ارومیه صلاحیت ۹۲ درصد آن‌ها تأیید شد.
علیرضا ملامحمدی‌زاده با اشاره به اینکه مهلت بررسی تأیید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است، اظهار کرد: با ارزیابی‌های انجام شده صلاحیت ۹۲ درصد از کاندیدا‌های ثبت‌نامی در این دوره از انتخابات مجلس از حوزه ارومیه تائید شده است.

وی با بیان اینکه در ارومیه ۱۶۳ نفر در مجموع ثبت‌نام کرده بودند، افزود: از این تعداد ۶ نفر انصراف خود را از نامزدی اعلام کرده بودند و از میان ۱۵۷ نامزد باقی‌مانده نیز هفت نفر رد صلاحیت شدند.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه امروز نتیجه تأیید صلاحیت نامزد‌ها در سامانه مربوطه وارد شده و به نامزد‌ها اعلام می‌شود، ادامه داد: افرادی که رد صلاحیت شده‌اند در صورت داشتن هرگونه اعتراض می‌توانند از امروز برابر با ۲۷ آذر اعتراضات‌شان را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه پس از مطرح شدن اعتراضات اولیه، هیئت‌های اجرایی ۱۰ روز برای بررسی اعتراضات فرصت دارند، بیان کرد: این هیات‌ها پس از بررسی‌ها نظرخود را بیان خواهد کرد.

گفتنی است که مردم آذربایجان‌غربی نیز همزمان با سراسر کشور در روز دوم اسفند امسال در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا ۱۲ نماینده این استان را از ۱۰ حوزه انتخابیه وارد مجلس کنند که در این میان ارومیه با داشتن سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی یکی از شهرستان‌های مهم استان محسوب می‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
ان شاالله افراد باایمان و لایق و دلسوز و ولایی وارد مجلس شوند. نماینده وظیفه شناس باید به نفع کشور قدم بردارد و از دستورات رهبری خارج نشود و در مقابل دشمنان کوتاه نیاید. در غیر اینصورت مردم او را نخواهند بخشید و سزای حرامخواری خود را خواهد دید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر