کد خبر: 982151
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج تاکید کرد
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ، ثبت خاطرات و آثار شهداء را امری ضروری در جهت الگو سازی برای نسل آینده دانست .

حمیدرضا عسگری گفت : با هدف تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء در ابتدای سال 98 سازمان نسبت به هوشمند سازی قبور این دلیر مردان اقدام نمود که طی آن با نصب رمزینه بر روی قبور معطر ایشان امکان اتصال به درگاه اینترتنی سازمان و کسب اطلاعات جامع در خصوص زندگی ایشان مقدور شد .

عسگری افزود : در گام بعدی با هدف الگو سازی برای نسل آینده، با همت پایگاه بسیج سازمان ضمن دیدار با خانواده معظم ایشان، نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعاتی نظیر زندگی نامه، وصیت نامه، عکس ها و هر آنچه که توسط آن بخواهند پیام ارزشی را به جامعه منتقل کنند اقدام شده است .

وی افزود : طبق برنامه ریزی انجام شده هر شهید بزرگوار در درگاه اینترنتی سازمان دارای یک صفحه اختصاصی است که با همکاری خانواده معزز ایشان تکمیل و به روز رسانی و در دسترس عموم قرار می گیرد .

عسگری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را از وظایف دینی و عرفی دانست و گفت : سبک زندگی و نوع نگاه شهدای والا مقام می تواند الگویی برای نسل آینده باشد که در این میان ثبت و نشر آثار به جا مانده از آنها قدمی کوچک در مسیر ادای دین به روح بزرگوارشان بوده و می تواند مسیر را برای شناخت نسل جوان از فداکاریها و ایثارگری های ایشان هموار نماید .

رئیس سازمان در پایان ضمن تشکر از خانواده معظم شهداء در راستای همکاری با سازمان جهت جمع آوری این اطلاعات گفت : خانواده شهداء نزدیکترین افراد به ایشان بهترین مرجع برای تکمیل این بانک اطلاعاتی هستند، امید است با کمک ایشان بتوانیم گنجینه ای ارزشمندی را برای استفاده آیندگان تهیه نمائیم . 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار