کد خبر: 982014
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
در حالیکه استقلال تازه جان گرفته و نیروی شتابنده‌ای به فوتبال ایران داده اتفاقات مدیریتی این باشگاه در کنار خداحافظی عجیب و غریب استراماچونی همه چیز استقلال را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: عجیب اینکه یکی از گزینه‌هایی که اصلا هیچکدام از اعضای هیات مدیره فعلی و وزارت ورزش روی وی نظر مساعدی ندارند و بسیاری از پیشکسوتان گذشته و حال استقلال از وی دوری می‌کنند و او به نوعی موجبات قهر آن‌ها از استقلال شده چنان خود را سرزبان‌ها انداخته و چسبیده به عکس هواداران که انگار فقط او عاشق استقلال است!
یکی از بزرگان استقلال امروز به همکار ما گفت: این جناب باید بداند که تاریخ مصرفش در استقلال به پایان رسیده چه اینکه هر در دو نوبتی که مدیرعامل استقلال شد مدام از این می‌نالید که پولی نمی‌دهند و یا تظاهر می‌کرد که از کار و زندگی افتاده و حاضر است برود، اما به خاطر مردم مانده و دارد ضرر می‌دهد!
بعد از اینکه از استقلال برکنار شد هرجا نشست گفت استقلال را بدهند به من به صورت ۵ ساله ود ه ساله و بعد هیچی هم نمی‌خواهم تا ثابت کنم منم که می‌توانم استقلال را فلان کنم و بهمان.
اتفاقا به نوبت با بزرگان استقلال بازی کرد تا از محبوبیت آن‌ها برای ماندگاری خود استنقفاده کند، ولی افرادی مثل حجازی –مظلومی – قلعه نویی و... را آورد و با دو تا باخت آن‌ها را از طریق سکو‌هایی که در اختیار داشت از استقلال برکنار کرد و بعد هم قیافه حق به جانب گرفت.
الان هم در حالیکه وزارت ورزش در حال رایزنی برای انتخاب یک گزینه مناسب است تا مثل فتحی نشود این جناب چنان فضا را آشفته کرده که قدرت تصمیم گیری را از مدیران ارشد ورزش سلب کرده است.
از وعده وعید به بازیکنان مطرح و بزرگ استقلال تا جلساتی که با بوقچی‌های آبگوشتی (به قول زرینچه) می‌گذارد و هزینه‌هایی که می‌کند مشخص است که چقدر تشنه قدرت گیری مجدد در استقلال است، اما وزارت ورزش و جوانان باید به داشته‌های خود ومدیرانی که در این مدت توانسته اند کار‌های بزرگی را در ورزش کشور انجام دهند اعتماد کند و برای اینکه استقلال همچنان در ساحل آرامش حرکت کند حکم مدیر جدید را از طریق هیات مدیره بزند.
احمد سعادتمند گزینه ایی است که وزارت ورزش روی او نظری مساعد دارد، اما جنجال سازی رسانه ایی فرد مورد نظر انگار قدرت تصمیم نهایی را از وزارت نشینان گرفته است.
سعادتمند که سه سال است رییس هیات مدیره استقلال است و پارسال بی سروصدا به دلیل دخالت‌ها و خود محوری‌های فتحی استعفا داد، اما هرگز اجازه نداد که حاشیه از بابت استعفایش به استقلال وارد شود.
وزیر ورزش و جوانان لطفا تصمیم قطعی را بگیرد ودر این مسیر تعلل به دل راه ندهد تا سعادتمند با تجربه مدیریت در اداره کل استان مازندران، مدیریت در بانک سرمایه و مدیریت در اداره کل استعدادیابی وزارت ورزش به نظر بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای مدیرعاملی استقلال است اگر چه وارد یک دنیایی می‌شود که با چرخش یک توپ ممکن است همه سوابق مدیریتش را زیر سوال ببرند، اما او از دیار ورزش خیز مازندران است و اهل کار و برنامه و تعامل با رسانه‌ها و مردم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار