کد خبر: 981995
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
برای نخستین بار در کشور و در راستای شفاف سازی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی «سامانه وصول تعرفه ورزش کارگران» در سایت این وزارتخانه اجرا و پیاده سازی شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مطابق «ماده ۱۵۴ قانون کار و آیین نامه اجرایی آن» و «ماده ۷۸ قانون وصول برخی از درآمد‌های دولت و مصرف آن در موارد معین» و با عنایت به حمایت‌های وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اهتمام جدی و همکاری همه نهاد‌های درون سازمانی جهت اجرای کامل مواد قانونی مذکور، سامانه وصول تعرفه ورزش کارگران طی جلسات کارشناسی متعدد توسط اداره کل امور ورزشی با حمایت‌های معاون فرهنگی و اجتماعی به طور جامع طراحی و هم اکنون بر روی سایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیاده سازی شده است که در آینده ایی نزدیک مورد بهره برداری رسمی قرار می‌گیرد.
این سامانه که برای اولین بار در وزارتخانه‌ای با بیش از ۷ دهه قدمت راه اندازی شده است، با توجه به دیدگاه و رویکرد وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درخصوص شفاف سازی در این وزارتخانه، یک اتفاق مهم و تاریخی محسوب خواهد شد.
همچنین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها امکان گزارش گیری برخط میزان عملکرد خود را خواهند داشت بگونه‌ای که این عملکرد صرف تعمیر، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی استان مربوطه خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار