کد خبر: 981971
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
انجمن چوخه کشور با اشاره به مطالب و خبرهایی که اخیرا با عنوان "فدراسیون کشتی با چوخه یا فدراسیون بین المللی این ورزش " در فضاهای مجازی و رسانه ها منتشر شده است، واکنش نشان داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: انجمن کشتی چوخه کشور اعلام کرد: "فدراسیون کشتی با چوخه کشور" وجود خارجی ندارد و تلاش بیهوده ، در ایام متصل به انتخابات مجلس یازدهم، از سوی کسانی که جایگاهی در ورزش سنتی چوخه کشور ندارند، آب در هاون کوبیدن است...

در ادامه این پیام آمده است :
بر همه اهالی محترم این ورزش پر طرفدار، روشن است که فعالیت‌های ورزش سنتی کشتی باچوخه در مجموعه "انجمن چوخه کشور" و "فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی" متمرکز است.

به همین دلیل از متولیان محترم ورزشی، روسای محترم هیات های ورزش روستایی استان ها و انجمن ها، هیات ها و کمیته های چوخه که مسئولیت رسمی و قانونی این ورزش را بر عهده دارند، درخواست شده است، تذکرات لازم و قانونی را به افراد خاطی بدهند. چرا که اصلا "فدراسیون کشوری" این رشته ورزشی وجود ندارد تا بتواند عضو یک "فدراسیون ورزشی بین المللی" باشد.

خبر رونمایی از لباس کشتی باچوخه با نام دبیرکل، مشاور و روابط عمومی و مانند اینها و اکنون انتشار مطلبی در فضای مجازی با نام "معاون دبیر و مشاور فدراسیون کشتی باچوخه کشور " نیز بیانگر فعالیت غیرقانونی تعدادی انگشت شمار ، در ساختار رسمی ورزش کشور است.

روابط عمومی انجمن چوخه کشور قوانین جاری کشور را فصل الخطاب دانسته و به همین دلیل اعلام کرده است سوء استفاده از عناوین ورزش کشتی باچوخه در کشور و انتشار اخبار آن روشی غیراخلاقی ، ناشایست و مردود دانسته است و نبایستی تکرار گردد چرا که موجب مسئولیت خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار