کد خبر: 981759
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
فرمانده تیپ قمربنی هاشم در دوران دفاع مقدس :
سردار کریم نصر در گردهمایی خانواده شهدا و ایثارگران اقوام و عشایر شهرستان لنجان گفت :امروز در شرایط محاصره اقتصادی باید از الگوهای دفاع مقدس پیروی کنیم و مسؤولان بیش از پیش هوشیار باشند.

به گزارش ابوذر سلیمانی خبرنگار جوان از شهرستان لنجان ؛ اولین گردهمایی خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان لنجان به همت موسسه روایان فتح در سالن سرپوشیده ورزشگاه ذوب آهن در بخش فولادشهر برگزار شد.

فرمانده تیپ قمربنی هاشم در دوران دفاع مقدس در این گردهمایی گفت: در دوران دفاع مقدس در مقابل پیشرفته ترین تجهیزات نظامی با دست خالی ایستادیم ، اما امروز در اوج پیشرفت نظامی هستیم و همه شاهد بودیم که وقتی پهپاد آمریکایی را زدیم دشمن جرات هیچ واکنشی نداشت.

سردار کریم نصر اظهار داشت : در سالهای پایانی دوران دفاع مقدس آمریکا و شوروی علنی وارد میدان شدند و در همان زمان هم رزمنده های ما با امکانات محدودی که داشتند با قایق رفتند سراغ ناو آمریکایی، ناو هایی که چند صد برابر قایق های ما بود اما رزمندگان رفتند درگیر شدند و روی نفتکش آمریکایی نوشتند مرگ بر آمریکا بعد دشمن پیام داد گفت: آقا ما چهار تا زدیم شما هم چهار تا زدید، دیگه رها کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد : یک مسئله خیلی مهم و کلیدی ما رزمندگان این بود که برای دفاع از اسلام ، برای دفاع از ارزش ها فرق نمی کرد از کدام قوم هستیم از کجا هستیم از کدام شهر یا عشایر هستیم، همه و همه به فرمان ولی فقیه بودیم و توانستیم با وحدت و همدلی در همه میدان ها پیروز شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار