کد خبر: 981500
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار «سخت» تیمش مقابل سایپا، به خبر توافق پرسپولیس با یک مهاجم برزیلی و دلخوری سیدجلال حسینی از وی واکنش نشان داد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با سایپا که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، حضور یافت و ضمن تشریح شرایط پرسپولیس، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کالدرون گفت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است و کاملا برای دیدار سختی که داریم آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: زمان بازی فردا عوض شده، اما این مهم نیست. فکر می‌کنم ساعت ۱۵ هوا گرمتر باشد.

وی در ادامه راجع به اهمیت برد مقابل سایپا در دیدار فردا تاکید کرد: برای دیدار فردا هیچ مشکلی نداریم. مثل همیشه به حریف احترام می‌گذاریم، اما برای کسب حداکثر امتیاز بازی می‌کنیم.

کالدرون درباره احتمال جذب جوناتاس مهاجم برزیلی به عنوان جانشین جونیور تاکید کرد: درباره این موضوع چیزی نمی‌دانم. بهتر است از باشگاه سئوال بپرسید.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تاکید کرد: روی چهار دیدار حساسی که تا تعطیلات داریم تمرکز دارم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس را به دلیل اشتباهی که داشت نیمکت نشین کردید؟ گفت: کدام اشتباه؟ من نمی‌دانم چه موضوعی را می‌گویید، اما با توجه به فشردگی بازی‌ها تغییراتی را در ترکیب تیم داریم.

کالدرون دراظهار نظری عجیب افزود: هر تیمی مقابل ما بازی می‌کند نمایش خوبی از خود دارد. فکر می‌کنم بازی سختی داشته باشیم، اما امیدوارم بازی خیلی سختی نداشته باشیم!

وی یادآور شد: بازی مقابل هر حریفی برای ما سخت شده است. فکر می‌کنم اگر نتوانیم گل بزنیم به مشکل می‌خوریم. باید حواسمان باشد.

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه مشکلی با کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه شهر قدس ندارید؟ گفت: سایپا بیشتر سعی می‌کند بازی مستقی انجام دهد. پرسپولیس مهاجم ۱۹۰ سانتیمتری ندارد که از توپ‌های بلند استفاده کند و شیوه بازی تیمم جور دیگری است. اگر زمین مشکل داشته باشد، به مشکل می‌خوریم. ولی به هر حال باید بازی خوبی ارائه دهیم. زمین تمرین ما هم چمن خوبی ندارد و بازیکنان قطعا با توجه به این موضوع می‌توانند در ورزشگاه محل برگزاری بازی فردا هم به این شرایط عادت کنند.

کالدرون درباره تصمیم خود مبنی بر خروج نام امید عالیشاه از لیست پرسپولیس برای بازی فردا تاکید کرد: مربی تیم من هستم و من تصمیم می‌گیرم کدام یک از ۲۵ بازیکن در لیست بازی حضور داشته باشند. این موضوع ممکن است یک بازیکن را خوشحال و دیگری را ناراحت کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود سید جلال حسینی از شما ناراحت است تصریح کرد: رابطه خیلی خوبی با کاپیتان تیمم دارم. چه او بازی کند و چه بازی نکند رفتار خوبی داشته است. ظاهرا برخی خبرنگاران به دنبال جنجال هستند. ما خیلی رابطه خوبی داریم و همانطور که اول فصل گفتم سه مدافع میانی بین‌المللی داریم. زمانی که دو نفر از آن‌ها بازی کند، یک نفر بیرون می‌ماند. بازی‌های فشرده‌ای داریم و به تمام بازیکنان نیاز خواهیم داشت.

کالدرون درباره قرعه پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا نیز صحبت کرد و گفت: تمام گروه‌ها در این مسابقات سخت هستند. باید بازی به بازی پیش برویم و دنبال زیاده خواهی برای موفقیت باشیم. بازی‌های خیلی سختی خواهیم داشت، چون حریفان را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم چقدر قدرتمند هستند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار