کد خبر: 981416
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: چهارمین کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل ۲۵ آذر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، پرویز پرزور در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده چهارمین کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل 25 آذر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز بیان کرد:  55 شهیدا دانشجوی سراسر استان جان خود را فدای راه انقلاب اسلامی کرده‌اند و هر چه داریم در سایه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدایی همچون شهدای دانشجوی استانمان به ارمغان آمده است که باید با جان و دل ادامه دهنده این راه ارزشمند و معنوی باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: این مراسم با حضور سخنران کشوری و برگزاری برنامه‌های متنوع در دستور کار قرار گرفته و سالن شهید خودسیانی میزبان برگزاری این کنگره خواهد بود و برنامه‌هایی همچون تجلیل از خانواده شهدا، منتخبین جشنواره ورزشی و مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است.

پرزور اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را نباید هیچگاه فراموش کنیم بلکه برگزاری این مراسمات را باید در محور و راس برنامه‌ها قرار دهیم چرا که اهمیت برگزاری این برنامه‌ها بسیار حائز اهمیت است و بی‌توجهی به این برنامه‌ها عواقب خوبی را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: انتشار گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای دانشجو محقق شده و در روز برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان در فضای حقیقی و مجازی منتشر می‌شود که امیدواریم مسئولان و متولیان اجرایی مربوطه تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این مراسم انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر