کد خبر: 981158
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
پرسپولیس ۲ – گل گهر ١
در روز دوم هفته چهاردهم لیگ برتر امروز ۳ بازی در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که در حساس‌ترین بازی پرسپولیس در یک بازی نزدیک توانست گل گهر را شکست دهد تا در یک قدوی صدر جدول قرار بگیرد. شاهین بوشهر و صنعت نفت هم تساوی کردند. درآخرین نفت مسجد سلیمان ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: شاگردان کالدرون در حالی برابر گل گهر قرار گرفتند که درنهایت با گل‌های مهدی ترابی در دقیقه ۵۱ و عبدالله حسینی (گل به خودی) در دقیقه ۸۰ برای پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۸۸ برای گل‌گهر گل‌زنی بازی را به پایان رساند. پرسپولیس با این نتیجه با ۲۵ امتیاز به رده سوم رسید و گل گهر با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
در این بازی سرخ‌ها با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی (کمال کامیابی‌نیا ۸۷)، بشار رسن (مهدی عبدی ۸۲)، وحید امیری (فرشاد احمدزاده ۶۶)، علی علیپو وارد زمین شد.
پرسپولیس‌ها در نیمه اول توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشت و فشار زیادی روی دروازه گل‌گهر وارد کرد، اما دفاع فشرده مدافعان سیرجانی و بی‌دقتی سرخ‌پوشان در ارسال پاس باعث شد که شاگردان کالدرون نتوانند موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند. دقیقه ۲۹ شوت سرکش انصاری بهترین موقعیت سرخ‌ها بود که به بیرون رفت. این نیمه در نهایت بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم بازهم این پرسپولیس بود که برتر میدان بود. شوت از راه دور احمد نورالهی با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد، اما این کرنر هم حاصلی برای سرخپوشان نداشت. مشخص بود پرسپولیس در نیمه دوم روی تاکتیک شوت برنامه خاصی دارد تا اینکه بالاخره این تغییر سبک بازی جواب داد و مهدی ترابی دقیقه ۵۱ گل اول بازی را با شوتی زیبا وارد دروازه حریف کرد.
روند برتری پرسپولیس ادامه یافت هر چند که گل گهری‌ها روی ضد حمله نشان داده بودن تیم خطرناکی هستند بخصوص اینکه ان‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند، اما باز این پرسپولیس بود که دقیقه ۸۰ توسط علیپور چیپی را به سمت دروازه حریف زد که دربین راه توسط مدافع حریف وارد دروازه شد تا دومین گل برای پرسپولیس ثبت شود.
شاگردان مجید جلالی پس از این گل حملات بیشتری را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادن ضمن اینکه بازی کمی خشن‌تر هم شده بود. روند هجومی تیم گل گهر در نهایت جواب داد و دقیقه ۸۸ با ضربه سر علیرضا ابراهیمی گل اول گل گهر ثبت شد. در ادامه خشونت بازیکنان هر دو تیم درنهایت منجر به اخراج بهنام برزای شد و این بازی هم ۲ بر یک به سود سرخ‌ها خاتمه یافت.
بدین ترتیب پرسپولیس در جدول رده بندی ۲۵ امتیازی شد و به دلیل تفاضل کمتر در رده سوم پایین‌تر از سپاهان قرار گرفت و گل گهر نیز با ۶ امتیاز همچنان در مکان پانزدهم باقی ماند.
 
پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید
به گزارش ایسنا دردیگر دیدار‌ها شاگردان میشو کریستیچوویچ در ادامه تساوی‌های متوالی خود در این دیدار هم بازی باخته را در اواخر بازی با تساوی عوض کردند.
برخورد توپ به دست بازیکن شاهین موجب یک پنالتی بادآورده برای صنعت نفت شد و عیسی آل کثیر با زدن نخستین گل بازی از روی نقطه پنالتی، تیمش را پیش انداخت و شمار گل‌های زده خود را به عدد هفت رساند. شاهین برای جبران گل خورده تلاش کرد و در دقیقه ۸۲، حسین مالکی برای تیم میزبان گلزنی کرد و بازی مساوی شد. با این نتیجه صنعت نفت ۲۳ امتیازی شد و با یک پله سقوط در رده ششم جدول قرار گرفت. شاهین نیز همچنان با ۶ امتیاز در رده شانزدهم جای گرفت.
بازی نفت مسجد سلیمان و سایپا هم با برد نماینده خوزستان به پایان رسید. با این نتیجه، نفت مسجد سلیمان با ۱۴ بازی، ۲۲ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند. همچنین سایپا با همین تعداد بازی و ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جا خوش کرد.
در این بازی نفت مسجد سلیمان با حمایت هواداران خودی، بازی را بهتر آغاز کرد، اما سایپا برخلاف روند بازی صاحب ضد حمله شد در دقیقه ۳۹ رضا جعفری گل نخست را به نام سایپا وارد دروازه کرد. نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم فشار حملات خود را افزایش داد و در دقیقه ۵۰ عماد میرجوان توانست گل خورده را جبران کند و بازی مساوی شد. تارتار برای کسب سه امتیازی بازی چند تعویض انجام داد که در نهایت در دقیقه ۸۵، دروازه سایپا توسط فرزاد حاتمی فروریخت و بازی با نتیجه دو بر یک تمام شد.
دیروز در روز اول مسابقات ۶ بازی برگزار شد که استقلال با پیکان به تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و استقلال به صدرنشینی خود ادامه داد. در این بازی مهدی قائدی در دقیقه ۷ و وریا غفوری در دقیقه ۵۹ برای استقلال و فراز امامعلی در دقیقه ۳۳ و پورامینی ۴+۹۰ برای پیکان گل زدند. همچنین در دقیقه ۴۴ شهریار مغانلو یک پنالتی را برای تیم پیکان از دست داد.
به گزارش فارس استقلال در حالی در این دیدار به تساوی دست یافت که استراماچونی و دستیاران خارجی او حضور نداشتند و هدایت تیم بر عهده وریا غفوری بود. آبی‌ها با این تساوی ۲۶ امتیازی شدند و به صدرنشینی خود ادامه دادند. پیکان نیز با ۱۳ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی باقی ماند.
دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران هم که در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند با برتری دو گله شاگردان منصوریان به پایان رسید تا ذوبی‌ها موقتا از بحران خارج شوند و منصوریان نیز نفس راحتی بکشد. گل‌های ذوب آهن را در این دیدار، محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۴۲ و ارسلان مطهری در دقیقه ۶۲ به ثمر رساندند. شاگردان منصوریان با این پیروزی، ۱۴ امتیازی شدند و به رده دهم صعود کردند و نساجی نیز به رده دوازدهم سقوط کرد.
در حساس‌ترین دیدار دیروز شهر خودرو در خانه با سپاهان به تساوی یک بر یک رسید. ماشین سازی با برتری ۲ بر صفر برابر تراکتور پیروزی ارزشمندی را کسب کرد. فولاد هم در خانه با یک گل از سد پارس جنوبی گذشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار