کد خبر: 980837
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۳۴ عملیات شاخص به همت رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس انجام شد که نیاز است تولیدات محتوایی برای این عملیات‌ها انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۳۴ عملیات شاخص به همت رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس انجام شد که نیاز است تولیدات محتوایی برای این عملیات‌ها انجام شود.

سردار«محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دوازدهمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: با تولیدات محتوایی در مورد عملیات‌ها می توان عملکرد رزمندگان و استان مرکزی را به نحو شایسته‌ای به نسل جدید معرفی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: آن چیزی که باید در خصوص الگوی شهدا مدنظر قرار گیرد این است که روش‌های عملیاتی شدن از این الگوها بررسی و زمینه‌ای فراهم شود تا نسل جدید از آنها استفاده کند.

وی افزود: در چند سال اخیر به خصوص یک سالی که برنامه‌های اجرایی کنگره شهدای استان در حال برگزاری است کارهای خوبی در راستای معرفی شهدا به نسل جدید انجام شده که باید با قوت ادامه پیدا کند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فضای عمومی استان در طول مدت برگزاری کنگره و برنامه های ذیل آن به برکت امام و شهدا تحت تاثیر معنویت این عزیزان قرار گرفته و ما امروز همه وظیفه داریم همان اهتمامی که در گام اول کنگره داشتیم  نیز در گام دوم باید ادامه دهیم.

سردار کریمی افزود: شهدا یادآور عزت و سربلندی برای کشور هستند که اگر امروز ما به دنبال پیشرفت غیرتمندانه کشور هستیم و می‌خواهیم آرمان های بلند امام و رهبری را عملیاتی سازیم باید به شهدا و آرمان‌های آنان توجه داشته باشیم.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تهیه ۶۲۰ جهیزیه و ۶ هزار و ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار که به برکت کنگره شهدا اتفاق افتاد تنها بخشی از خدمات چشمگیر خدمت رسانی کنگره بود که آنها به عنوان هدایای امام، رهبری و شهدا توزیع شد.

سردار کریمی افزود: بنا است کلیه اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در گام دوم کنگره را با قوت ادامه یابد و در این راستا برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده‌است.

وی اظهار داشت: در گام دوم کنگره همچون گام اول برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که بنا است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در این مرحله نیز استفاده شود.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از بسترهایی که در کنگره استفاده شد فضای مجازی بود که با چند هدف اینکار را انجام و دستاوردهای مناسبی در این راستا کسب شد.

سردار کریمی افزود: کاهش چشمگیر هزینه‌های تبلیغاتی و استفاده حداکثری از فضای مجازی برای جوانان تنها بخشی از دستاوردهای استفاده از فضای مجازی در کنگره بود که ادامه پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: برنامه‌ها و اقدامات در طول یکسال گذشته در کانال‌های کنگره در شبکه‌های اجتماعی موجود است که آحاد مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استفاده هنرمندانه از ابزارهای نوین امروز یک ضرورت است و کنگره شهدا توانست با بسیاری از ابزارهای هنری و تبلیغی استفاده کند.

سردار کریمی افزود: آن چیزی که از کارگروه‌های کنگره در گام دوم انتظار است ادامه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی است که باید با قوت ادامه پیدا کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار