کد خبر: 980658
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
دبیر کمیته اجرایی کنگره کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته خبر داد:
ششمین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته مورخ ۷ تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ در شهر اصفهان با همراهی ارزشمند مسئولین محترم و اساتید ارجمند در هتل عباسی برگزار خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاين دبیر کمیته اجرایی ششمین کنگره کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته در نشست خبری که به همین منظور برگزار شد، گفت: ششمین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته مورخ ۷ تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ در شهر اصفهان با همراهی ارزشمند مسئولین محترم و اساتید ارجمند در هتل عباسی برگزار خواهد شد.

دکتر مهسا سپهرنژاد با بیان آغاز امور اجرایی کنگره از اردیبهشت ۹۷ افزود: ثبت نام و ارسال خلاصه مقالات از اول آبان ماه 98 آغاز شده و تا اول اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وي ادامه داد: در حال حاضر نیز یازده مرکز کاشت حلزون شنوایی در ایران فعال هستند که خدمات تخصصی به بیماران ارایه می نمایند و پیش بینی می شود در این کنگره حدود ۴۰۰ نفر شرکت کننده در حوزه های مرتبط اعم از دانشجویان و پزشکان و متخصصان حضور بهم رسانند.

دبیر کمیته اجرایی کنگره ضمن اعلام حضور بیش از 10دانشمندکشور جهان بمنظور حضور در این کنگره عنوان کرد: اهداف کنگره ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و تازه های فن آوری در رابطه با سیستم های کاشت حلزون ، درمان و پیشگیری ژنتیکی ناشنوایی ،کمک به ارتقا دانش و مهارت ها و اخلاق حرفه ای در زمینه کاشت حلزون شنوایی و حیطه های مربوط و همچنین افزایش کیفیت زندگی کم شنوا یا ناشنوایان می باشد.

وي افزود: در کمیته اجرایی با پشتیبانی حامیان مالی برنامه در جهت آماده سازی کنگره ای بین المللی و در خور ایران اسلامی تلاش می کنیم  شرایط مناسبی  به منظور برگزاری این رویداد مهم که بخشی از شناسنامه پرافتخار کاشت حلزون ایران خواهد بود را فراهم نمائیم.

در این راستا دانشجویان ، پزشکان و متخصصان گرامی که تمایل به حضور در ششمین کنگره بین المللی  کاشت حلزون شنوایی را دارند ضمن مراجعه به سایت www.iranci2020.com و  حضور در شبکه های مجازی تلگرام/واتس آپ و اینستگرام به آدرس @iranci2020 اطلاعات کامل تر بمنظور ثبت نام را مطالعه نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 03132232063  و  09020743536  تماس حاصل نمایند.

 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دکتور نورالله فروتن استاد گوش ،حلق و بینی دانشکده پزشکی هرات افغانستان
|
Afghanistan
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
1
. تشکر و سپاس از برگزار کننده کان و دست اندر کاران این گنگره ،
خیلی دوست دارم که در این گنگره شرکت نمایم
لطفآ مرا رهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
با آرزوی موفقیت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار