کد خبر: 980599
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
ملی پوش تنیس روی میز ایران: تیم یک دست و جوانی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک تیمی داریم، اما کار واقعا سخت است و از الان نمی‌توان در مورد نتایج حرفی زد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نیما عالمیان درباره در پیش بودن مسابقات تنیس روی میز کسب سهمیه المپیک تیمی و شانس ایران برای رسیدن به سهمیه بیان کرد: من خارج از ایران تمرین می‌کنم و در لیگ فرانسه هم بازی دارم سپس قرار است اردوی آماده سازی در مجارستان داشته باشیم. فرم بدنی من خوب است. البته مسابقات سطح بالایی دارد، اما تیم ایران هم جوان است.

او ادامه داد: تیم یک دست و جوانی داریم اخیرا هدایی نفر رنکینگ زیر ۲۱ سال جهان شد که باید به او تبریک گفت بعد از مدت‌ها نتیجه خوبی برای ایران و تیم ملی بود. این مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس در تیم ملی می‌شود. با این حال از الان نمی‌توانم بگویم چه نتیجه‌ای در مسابقات پرتغال می‌گیریم انءشاالله که بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. اما واقعا کار سختی را پیش رو داریم.

عالمیان با اشاره به اضافه شدن حمیدرضا طاهرخانی به تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: اخیرا حمیدرضا طاهر خانی به تیم ملی اضافه شده است و ما یک چپ دست برای بازی دوبل نیاز داشتیم این می‌تواند امتیاز مثبتی باشد. چون من و طاهر خانی دوبل قوی در ایران بودیم و هیچ موقع باخت نداشتیم. امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی داشته باشیم، چون بازی دوبل در مسابقات پرتغال خیلی مهم است.

عالمیان در پاسخ به یان پرسش که دومین فصل حضورش در لیگ فرانسه چقدر در افزایش کیفیت بازی او تاثیر گذار بوده است، تصریح کرد: لیگ فرانسه جزو سه لیگ برتر دنیا است و سطح بالایی دارد و همین مسئله باعث شده که سطح بازی خودم را ارتقا بدهم. از این رو توانستم پیروزی‌های خوبی را برای تیمم به دست آورم. فصل پیش تیم داشت سقوط می‌کرد، اما توانستم تیم را نجات بدهم تا در همان لیگ A بمانیم. اما برای فصل جدید بازیکنان تیم را تغییر دادند به غیر از من. فصل پیش جزو شش بازیکن برتر لیگ شدم و پیشرفتم خوب بود. امسال هم دارم همین روند را ادامه می‌دهم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به حضور برادرش نوشاد در لیگ B فرانسه گفت: من و نوشاد در مجارستان زندگی می‌کنیم. نوشاد تا الان یک باخت داشته و بقیه بازی هایش را برده است و در حال حاضر بهترین بازیکن گروه B شناخته شد. نتایجش تا اینجا فوق العاده بوده است. البته دوری از خانواده واقعا سخت است. سبک زندگی در اروپا هم متفاوت با ما است، اما باید عادت کرد، چون می‌خواهیم پیشرفت کنیم و باید به این شرایط عادت کنیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار