کد خبر: 980392
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۵۶۸ نوآموز در سیستم سناد ثبت‌ نام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ۸۸ درصد از نوآموزان استان اردبیل جذب پیش‌دبستانی شدند و این استان در این حوزه رتبه ۶ کشوری را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه پوشش تحصیلی استان در دوره‌های پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول بالاتر از میانگین کشوری است، بیان کرد: برای ارتقای پوشش تحصیلی در دوره متوسطه دوم نیز باید تلاش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از کسب رتبه برتر کشوری در عملیاتی کردن پروژه مهر توسط استان اردبیل خبر داد.

ناصری به ساماندهی و مدیریت انسانی در سال‌تحصیلی ۹۸-۹۹ اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید ساماندهی نیروی انسانی بدون هیچ حاشیه‌ای انجام و برای تامین کمبود نیروی انسانی ۳۰۳ نفر به عنوان حق‌التدریس وارد چرخه آموزش و پرورش شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم تقویت درآمدهای اختصاصی در مناطق و نواحی گفت: استان اردبیل موفق به افزایش منابع مالی در چند سال اخیر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در ۲۱ آذرماه به میزبانی استان گلستان تصریح کرد: در شهرستان‌های نمین، خلخال، مشگین‌شهر و بیله‌سوار نیز اجلاس شهرستانی نماز در حال برگزاری است.

ناصری بیان کرد: مهرماه امسال ۲۵۰ هزار دانش‌آموز پایه‌های پیش‌دبستانی تا دبیرستان با حضور در حدود ۱۰ هزار کلاس درس آماده‌سازی شده در سه هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی استان اردبیل سال تحصیلی جدید را شروع کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر