کد خبر: 980389
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان:
اصفهان- سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با روز جهانی داوطلب همایش "مهر بی منت" را با هدف ترویج و توسعه کار داوطلبانه در هنرسرای خورشید برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ، مرتضی رشیدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روزسه شنبه13 آذر درهمایش با عنوان"مهر بی منت" درجمع کارشناسان فرهنگی وخبرنگاران ،اظهارداشت: تلاش مدیریت شهری شهرداری اصفهان همواره براین بوده که تسهیلگر مادی و معنوی موسسات مردم نهاد و سمن هایی که به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند، باشد.

وی گفت: در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی فراخوان هایی را اعلام می کنیم و به واسطه آن فراخوان از موسسات و سمن های مردم نهاد دعوت می کنیم تا در خلق رویدادها در کنار مدیریت شهری قرار بگیرند و آن ها را به کمک های مادی و معنوی در رسیدن به اهدافشان هدایت می کنیم.

رشیدی بیان کرد: یکی دیگر از وظایف معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان حمایت از مجموعه ها و سمن هایی است که در راستای تحقق اهداف و دغدغه های مدیریت شهری و برای  زیست پذیر کردن شهر در تلاش هستند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان،تصریح کرد: هدف این معاونت این است که سمن های هم موضوع را برای انجام کار داوطلبانه کنار هم قرار دهد و کارگروهی از آن ها برای انجام بهتر مسئولیت اجتماعیشان با حضور مسئولین تشکیل شود.

رشیدی درپایان سخنانش با بیان اینکه با هر فعالیت داوطلبانه، همراهی می شود، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تا کنون در مسئولیت پذیر کردن نهادهای مدنی موفق عمل کرده است چون هر چه قدر شهروندان در فعالیت های داوطلبانه حضور و مشارکت بیشتری داشته باشند دغدغه آن ها برای رسیدن به شهری فعال و پویا و آرمانی بیشتر می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر