کد خبر: 980383
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
رییس اداره امور فرهنگی شهرداری اصفهان:
اصفهان - در افتتاحیه "منظومه ستارگان" 13 شاخص ورزشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، رسانه و صنایع دستی و ... به نوجوانان اعلام می شود.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ، رییس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی درآیین افتتاحیه "منظومه ستارگان"  که امروزپنجشنبه 14 آذر ساعت 10 صبح در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: آیین افتتاحیه "منظومه ستارگان" با سخنرانی علیرضا روحانی معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

سید صالح خشوعی با بیان اینکه "منظومه ستارگان" برنامه ای برای ستاره شدن نوجوانان 12 تا 18 سال است، گفت: این برنامه توسط40 نفر از نوجوانان و جوانان 16 تا 22 سال برگزار می شود.

وی افزود:  این پویش با همکاری خانه نوجوان و فرهنگسرای پایداری از مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

خشوعی ابراز داشت :در افتتاحیه این پویش 13 شاخص ورزشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، رسانه و صنایع دستی و ... به نوجوانان اعلام می شود که تا 14 دی ماه فرصت دارند در سایت manzoomeisf.ir در یکی از این شاخص ها ایده یا طرحی برای خوشحالی مردم شهرشان بدهند.

وی تصریح کرد: اختتامیه "منظومه ستارگان" پس از داوری این آثار و ایده ها در ایام دهه فجر برگزار می شود و برگزیدگان مدال مدافعان نوجوان را دریافت می کنند تا زمانی برای اجرای ایده شان به آن ها اعلام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار