کد خبر: 980226
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
جلسه روز گذشته روحانی با جمعی از معلولان به مناسبت روز جهانی معلولان، فرصت و بهانه‌ای شد تا او ضمن تشریح چرایی تصمیم دولت برای مدیریت مصرف بنزین، بار دیگر بدعهدی‌های امریکا را تکرار کند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: روحانی پس از یادآوری تحریم بی‌سابقه امریکا علیه ملت ایران با خروج از برجام و اعمال فشار اقتصادی سنگین به ملت، با بیان اینکه با مقاومت ملت، امروز شرایط به‌گونه‌ای است که آن‌ها خودشان به‌دنبال گفتگو و مذاکره هستند و پیام‌های خصوصی می‌فرستند، گفت: پیام‌ها و درخواست‌هایی که به‌صورت خصوصی برای مذاکره می‌فرستند خلاف شعار‌هایی است که به‌صورت عمومی مطرح می‌کنند و اروپایی‌ها که واسطه هستند نیز این را می‌دانند.

روحانی با تأکید بر اینکه همه تلاش ما این است که فشار را بر قشر آسیب‌پذیر کاهش دهیم، گفت: علت اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین این بود که با افزایش بی‌رویه مصرف، در شرایط تحریم نیازمند واردات بنزین نشویم. وی با اظهار اینکه با ادامه روند افزایش مصرف بنزین، در سال ۱۴۰۰ دوباره به واردکننده بنزین تبدیل می‌شدیم، اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم خودکفا باشیم و مصرف بنزین را کنترل کنیم، طرح سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین اجرا شد و درآمد حاصل از این طرح که حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان است نیز به‌طور کامل در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار می‌گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار