کد خبر: 980033
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری مراسم اختتامیه کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور رئیس قوه قضائیه و فرمانده کل سپاه پاسداران خبر داد.
سرویس ایثار و مقاومت جوان آنلاین: به گزارش جوان، سردار احمد حق‌طلب، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج صبح دیروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های اختتامیه کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی برگزار شده بود، گفت: در زمان انقلاب در کنار نیرو‌های نظامی نقش نیرو‌های مردمی بسیار ویژه بود، دفاع مقدس ما از نظر تمامی کارشناسان به عنوان دفاع مردمی مشهور است پس ما هم ضروری دانستیم به‌خاطر این مردم و ادای احترام به آن‌ها کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی را برگزار کنیم. برنامه شهدای بسیجی در سه سطح ملی، استانی و اقشار بسیج برنامه‌ریزی شده بود که از ۳۱ شهریور آغاز به کار کرده و مراسم اختتامیه آن در روز چهار شنبه ۱۳ آذر ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری بسیج برگزار می‌شود.

حق طلب گفت: جهت شرکت در این کنگره ملی از خانواده شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، نمونه‌هایی از گردان‌های بسیج قومیت‌ها و شخصیت‌های لشکری و کشوری دعوت به عمل آمده است و رئیس قوه قضائیه هم از سخنرانان مراسم خواهد بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین با بیان اینکه تاکنون ۲۶ استان همایش استانی خود را در سطح نیرو‌های مسلح برگزار کرده‌اند، تصریح کرد: در سال حدود ۲۰ هزار یادواره در پایگاه‌ها، مساجد و مدارس توسط مردم برگزار می‌شود و تا سال ۱۴۰۰ تمامی استان‌ها کنگره استانی را برگزار خواهند کرد.

حق‌طلب گفت: پخش مستند شهدای بسیجی، رونمایی از بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب و برخی اقدامات دیگر از روز کنگره آغاز می‌شود و پس از آن هم ادامه خواهد داشت. همچنین برگزاری اردو‌های جهادی با نام شهدای بسیجی، نامگذاری پروژ‌ه‌ها به نام شهدای بسیج و مواردی از این دست هم پیش‌تر انجام شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار