کد خبر: 979645
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: بزرگترین کارخانه داروسازی کشور اعم از گیاهی و شیمیایی در استان اردبیل در شهرک صنعتی احداث می‌شود و سرمایه‌گذار این پروژه تجهیزات و خط تولید را وارد کرده و در مرحله نصب و انجام مراحل عملیاتی و اجرایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در آئین افتتاح کارخانه تولید الکل طبی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری در عرصه دارویی دارد و می‌تواند به قطب تولید محصولات دارویی در سطح کشور تبدیل کند که در این راستا کارخانجات دارویی اعم از کارخانه سرم‌سازی، تولید الکل و... در استان اردبیل احداث می‌شود.

وی بیان کرد: از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم و فضای بسیار مناسبی در نواحی و شهرک‌های صنعتی برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مسئولان قضایی ادامه داد: همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مسئولان قضایی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در نواحی و شهرک‌های صنعتی سطح استان اردبیل محیطی آرام و امن  برای سرمایه‌گذاران ایجاد شده است

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه استان اردبیل شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی دارویی دارد افزود: شرایط جغرافیایی استان اردبیل فرصت خوبی را برای تبدیل شدن این استان به قطب تولید محصولات دارویی در کشور و حتی خاورمیانه فراهم کرده است.

بهنامجو از صدور مجوزها و موانع تولید در سطح استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: تسهیل و کاهش بروکراسی اداری در سطح استان اردبیل زمینه حضور سرمایه‌ گذاران بومی را افزایش داده است.

وی ضمن تقدیر از سرمایه گذاران کشور آذربایجان در اردبیل اظهار کرد: در واقع این کارخانه از مازاد محصولات سر درختی و کشاورزی تغذیه می شود و میزان تولید این واحد سالانه 5 هزار و 400 تن الکل طبی بر آورد شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه کارخانه تولید الکل طبی در استان اردبیل به صورت دو شیفته فعالیت می‌کند اظهار کرد: کارخانه تولید الکل طبی در استان اردبیل به صورت دو شیفته فعالیت می‌کند که برای بیش از 100 نفر از جوانان نیز اشتغال ایجاد می‌کند و در بحث توسعه و ایجاد فاز دوم این کارخانه نیز بسته‌ بندی مطرح است.

بهنامجو تلاش مسئولان را برای ایجاد کارخانجات تولیدی واجب و ضروری عنوان کرد و گفت: در شرایط حاکم جنگ اقتصادی و تحریم ایران حمایت از سرمایه‌گذاران نوعی عبادت بوده، چرا که رفع بیکاری و اشتغال جوانان و ایجاد آرامش برای خانواده های این قشر برای سرمایه گذاران و مسوولان واجب و ضروری است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بیش از 1 هزار و 300 هزار نفر در کارخانه سرم‌سازی مشغول به کار می‌شوند اظهار داشت: در حوزه دارویی کارخانه سرم سازی که در سطح کشور و حتی خاورمیانه کم نظیر است زمینه اشتغال بیش از 1 هزار و 300 نفر فراهم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر