کد خبر: 979416
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیست و یکمین مانور زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور در مدارس مناطق مختلف استان اردبیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بیست و یکمین مانور زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور در مدارس مناطق مختلف استان اردبیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی ترویج خودامدادی و دگرامدادی را از مهم‌ترین و شاخص‌ترین اهداف برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان اردبیل عنوان کرد و افزود: ترویج خودامدادی و دگرامدادی، آمادگی دانش‌آموزان، آموزش دانش‌آموزان و مهارت افزایی در کار تیمی را از مهم‌ترین و شاخص‌ترین اهداف برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان اردبیل است.

ناصری با اشاره به تلاش برای افزایش دانش مدیریت بحران، تصریح کرد: با ارائه آموزش‌های لازم و افزایش دانش مدیریت بحران در سطح جامعه و در میان مردم باید آمادگی مقابله با حوادث طبیعی به ویژه زلزله را در بین قشر دانش‌آموزان و خانوده‌ها بالا ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل مانور زلزله را نقطه آغاز تصمیم‌گیری های بهتر دانست و بیان کرد: آمادگی دانش‌آموزان، آموزش، مهارت‌افزایی، کار تیمی و برگزاری مانورها در سطح مدارس بسیار مهم است، زیرا دانش‌آموزان جمعیت زیادی از جامعه را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های مدیرت بحران باید به صورت مداوم و مستمر باشد اظهار کرد: مهم‌ترین نکته در مدیریت بحران موفق زلزله در مدارس و مراکز آموزشی، ایجاد آگاهی مستمر و پویا در میان دانش آموزان و مربیان آموزشی است، تا شاهد مسئولیت پذیری آنها در برابر زلزله باشیم و با انتقال آموخته‌های خود به دانش آموزان، محیطی امن برای آنان فراهم سازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر