کد خبر: 979310
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۴
از سوی دانشگاه امام صادق (ع)
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در قالب یک رویداد مسئله محور با رویکرد تمدنی توسط دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.
معصومه نصیری، دبیر کمیته رسانه‌ای سومین همایش سواد رسانه‌ای به مهر گفت: «سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در قالب یک رویداد مسئله‌محور با رویکرد تمدنی توسط دانشگاه امام صادق (ع) با حمایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های برتر کشور برگزار می‌شود.»

وی ادامه داد: «همچنین با حکم حسن بشیر، رئیس سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، اعضای کمیته‌های راهبری همایش منصوب شدند. بر اساس این احکام رئیس شورای علمی، دبیرکل و دبیران کمیته‌های سومین همایش ملی مسعود کوثری به عنوان رئیس شورای علمی، عبدالکریم خیامی به عنوان دبیر شورای علمی، محمدصادق نصراللهی به عنوان دبیرکل، معصومه نصیری به عنوان دبیر کمیته رسانه‌ای و تبلیغاتی، محمدرضا برزویی به عنوان دبیر کمیته اجرایی، سیدمجید امامی به عنوان دبیر کمیته تأمین مالی و محمدحسین شعاعی به عنوان مسئول دبیرخانه هستند.» نصیری تصریح کرد: «حسن بشیر، استاد ارتباطات بین‌الملل و رئیس سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در تشریح رویکرد این دوره از همایش به گفتمان‌سازی مؤثر در حوزه سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی اشاره کرد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد. این گفتمان سازی باید در سه سطوح مختلف انجام گیرد تا به نتایج مؤثری در این زمینه دست یابیم. «به گفته ایشان قطعاً این حرکت مهم باید به شکل یک جریان ملی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز علمی و با همکاری سازمان‌های خصوصی مرتبط و با مساعدت تمامی اقشار مردم شکل گیرد تا بتوان موضوع سواد رسانه‌ای را به شکل جامع مورد توجه قرار داد. رئیس هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران ایجاد هماهنگی و همفکری با تمامی دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و اندیشمندان و متخصصان این حوزه مهم را یکی از اهداف مهم همایش سوم دانست و گفت: «باید این هدف در جهت خدمت به مردم و ایجاد راهکار‌های مفید و مؤثر برای بهره‌برداری مناسب‌تر و مطمئن‌تر از رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی باشد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار