کد خبر: 979176
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
معاون صدای رسانه ملی عنوان کرد
معاون صدای رسانه ملی می‌گوید: ما تذکر به اداره کل بازرگانی دادیم و قرار شد جدول استخراج را داشته باشیم و آن چهار شبکه مراعات کنند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: حمید شاه‌آبادی در پاسخ به این سؤال که در زمینه کم‌کردن حجم آگهی‌های بازرگانی در رادیو یا جلوگیری از پخش این تبلیغات چه اقدامی انجام داده‌اید، خاطرنشان کرد: از آقای مهدوی‌مهر رئیس بازرگانی سازمان صداوسیما درخواست و جدول مقایسه این دو حوزه را استخراج کردیم؛ در چهار شبکه ما حجم آگهی‌های بازرگانی که توسط اداره کل بازرگانی ساخته و پرداخته می‌شود از حد متعارف بیشتر بود زیرا در مقایسه هفت ماهه امسال با سال گذشته این افزایش و بیشتر بودن از حد متعارف را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه به اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما تذکر دادیم، خاطرنشان کرد: ما این تذکر را به اداره کل بازرگانی دادیم و قرار شد جدول استخراج را داشته باشیم و آن چهار شبکه مراعات کنند، البته در خصوص سایر شبکه‌ها افزایش آگهی داشتیم، اما نگران نیستیم زیرا این‌ها شبکه‌هایی بودند که به آن‌ها آگهی نمی‌دادند. در دو سال اخیر معلوم شده که برنامه‌های خوب تولید کرده‌اند و این اتفاق می‌افتد.

معاون صدا با اشاره به اینکه شدت حجم آگهی‌های بازرگانی نشان‌دهنده مقبولیت برنامه است و صداوسیما تحت فشار مسائل مالی و اقتصادی است، تصریح کرد: درست است که آگهی‌های بازرگانی زیاد به آنتن ضرر می‌زند، اما باید به این نکته توجه داشت که مسائل مالی صداوسیما به شدت این سازمان را تحت فشار قرار داده و هیچ حمایت لازم و منطقی در حد مأموریتی که صداوسیما برعهده دارد، انجام نمی‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار