کد خبر: 979163
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد:
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۸۵ هزار نخ سیگار و ۱۰۴ بسته تنباکو قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در این استان خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر این که فردی قصد دارد مقادیری سیگار قاچاق را از محور‌های مواصلاتی استان همدان به استان اصفهان منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با حضور در محور‌های مواصلاتی استان با پایش خودرو‌های عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده را در این خصوص شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ رضا زارعی با اشاره به این که این کامیون ظاهرا حامل سنگ معدنی بود ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، خودرو از ناحیه جعبه‌های بغل حامل مقادیری سیگار خارجی قاچاق است.

وی بیان داشت: خودور به همراه راننده و کالای مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و پس از تخلیه و شمارش، ۸۵ هزار نخ انواع سیگار و ۱۰۴ بسته تنباکو قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: پرونده مقدماتی در خصوص متهم تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار